Manege in Almelo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 21:38

ik woon duz in Almelo :D en ik ken alle maneges er zo'n beetje van binnen en buiten. Komt ie:
Duin & Daal: geeft westernlessen. Ze vinden zichzelf vreselijk professioneel, maar dat valt in praktijk behooooorlijk tegen (we hebben er een paard in pension gehad en ik zal je de verhalen maar besparen). De lessen zijn errug duur, ongeveer 50 piek per week (2 lessen). dat zou komen omdat het privelessen zijn, die zouden worden gegeven door een hele goede instructeur. dat is dus niet zo, want die instructeur was n vriendin van me, de geen diploma's heeft enzo.

Frielink: Was behoorlijk knudde, maar is gesloten i.v.m ziekte van de eigenaar.

Manege Smit: heb ik 3 jaar gereden. Ik heb er altij veel lol gehad, maar weinig geleerd. De pony's en paarden zijn vaak niet geschikt voor de kinderen die erop rijden, en de kwaliteit van de lessen is slecht. Maar de eigenaar ( en zijn zoon!) zijn wel heel toppie! (Rens & Bas Rule! :+ ). Kost per 10 lessen 100 voor pony's, en 125 voor paarden.



Molnbelt:
Zit in Wierden/Hoge Hexel. Persoonlijk vind ik dit de beste manege in de omgeving. Ze hebben leuke paarden en pony's, waar voor iedereen wel iets leuks bij is. beestjes worden goed verzorgd. Hele toffe instructrice (Ina, doet alleen de "kinder"lessen) Kun je veel van leren en is gewoon heel aardig. je doet veel verschillende dingen in de lessen, ze hebben een binnenbak, lessen kosten 155 per kwartaal, dat komt op ongeveer 12,50 per les. Ik heb 3 jaar bij 'n molnbelt gereden.

Ik rijd nu duz niet meer bij een manege omdat ik een paardje voor een fokker rijd (Concorde Rulez! :D )

VEEEEEEEEEEL SUC7!!!


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:07

ja in Denemarken, niet meer op de manege dus Verward
Enne, even over de paardjes van n molnbelt, er zitten dus echt wel paarden en pony's bij waar je veel van kan leren. En helemaal in vergelijking met andere manegepaarden zijn ze van n behoorlijk hoog nivo. Denk maar aan Granaat, Woody, enz.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen en 111 bezoekers