paardenmarkt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 12:58

Hoi Claudia,
Ik weet dat er elke week op maadag in Utrecht markt is, maar daar heb je denk ik weinig aan.
Ik las in andere topics dat je een paardje zoekt, ik weet niet of je daarom naar de markt wil, maar als ik je een advies mag geven, koop NOOIT een paard op de markt. Je kunt ze niet uitproberen, vaak staan er paarden met problemen die je niet in een oogopslag kan zien en als er wat mis is, dan kan je nooit terug naar degenen van wie je hem gekocht hebt, omdat je vaak het adres niet weet. Bovendien heb je kans dat het paard wat je kocht besmet is met een ziekte die door een van de andere paarden daar is overgedragen.

Ik heb zelf een tijd bij een handelaar gewerkt in utrecht, alles wat goed was werd aan huis verkocht en alles waar wat aan mankeerde, zowel in karakter als lichamelijk werd op de markt gezet.

Ik zou dus niet naar de paardenamrkt gaan om er een te kopen. Ik weet natuurlijk niet of je dit ook van plan was, maar ik denk ik waarschuw je in ieder geval.


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 13:27

Het kan ook idd wel goed gaan, maar je moet echt heel goed oppassen en iemand meenemen die er wat vanaf weet. Een paard op de markt kopen zou ivoor mij zowiezo niet slim zijn. Ik weet dat ik dann terug kom met het meest uitgemergelde zielige, verwaarloosde beestje wat er staat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Icelandshet en 41 bezoekers