Laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:32

Ik zit een beetje met een probleem wat betreft laarzen. Doordat mijn lymfen niet helemaal ok werken heb ik heel erg veel vocht in mijn benen, voornamelijk mijn onderbenen. Rechts is mijn been vrijwel normaal, daar zou ik wel een laars aan kunnen krijgen maar mijn linkerbeen is nog ontzettend dik. Ik word hiervoor opgenomen in het ziekenhuis maar dat duurt voolopig nog wel even. Nou wil ik dus wedstrijden gaan starten, maar zonder laarzen wordt het moeilijk. Boos! Leren laarzen wil ik pas laten aanmeten als ik opgenomen ben geweest, dan zal hij een flink stuk dunner zijn....en blijven! Op dit moment rij ik alleen met een wat hoge schoen, chaps kunnen er ook niet omheen. Weet iemand misschien een oplossing voor mij? Zijn de rubbere laarzen ook in breede maten te krijgen? Of nog andere ideeen?


Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:41

Nee, leer wil ik nu niet want als ik over een paar maanden in het ziekenhuis ben geweest zijn mijn benen weer een paar cm dunner, en blijven ze dat ook dus dan zou ik 2 x nieuwe leren laarzen moeten nemen. Das me veeeel te duur. Mijn kuitmaat is rond de 43 cm. Ik heb wel de divoza gids maar ik snap dat tabelletje niet zo goed. Volgens mij heb je niet voetmaat 39 en dan kuitmaat 43.

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:46

ja idd. Ik wil graag gaan starten maar ja....

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 20:50

Dat zou nog kunnen ja. Ze zullen dan wel dispensatie geven, maar ik weet dat dat vrij lang kan duren en ik wil eigenlijk toch april gaan starten. Zucht.....


Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 18:26

Amanda schreef:
Ik heb schoenmaat 39 en kuitmaat 45. Het kan dus wel degelijk. Daarbij dus ook nog eens korte benen. Maar....ik heb dus wel rubberen laarzen gevonden. Wel in maat 41, maar ze zitten prima.
Gewoon informeren bij de ruitersport zaak. Je kan ook die van mij overkopen, ik draag ze niet meer.

Overkopen..... Dat is misschien wel een idee, maar ik heb wel lange benen moet ik erbij zeggen. Waar heb jij deze gekocht? Misschien dat ik dan maar eens langs die winkel moet gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney en 56 bezoekers