Belazerd op markplaats met Pikeur rijbroek???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Belazerd op markplaats met Pikeur rijbroek???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 13:11

Ik heb van de week op marktplaats een witte Pikeur rijbroek gekocht. Met betalen alles ok. Maar nu kreeg ik dus gister de broek binnen met de post... en ik vertrouw het niet helemaal

De persoon had al aangegeven dat het dingetjes waarmee je de rits dichttrekt helaas was stuk gegaan. Maar alle merkjes zijn eraf, zelfs ook het dingetje van de rits van het zakje is eraf en het metalen merkje wat altijd aan de boord van de broek zit! Verward

Kortom je kan nergens zien dat het een broek van Pikeur is. Nu maakt dat me niet zoveel uit, maar ik vraag me toch af of de broek misschien gejat is, of wellicht geen Pikeur is (dan is ie wel heel netjes nagemaakt, want hij ziet er verder ok uit)

Wat zouden jullie hiervan denken?


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 13:18

XxSwEeTy schreef:
pikeur staat toch ook altijd binnen de board wat om je buik zit, in het zwart met wit dacht ik,dat heb ik wel bij mn broek dus...



Nee dat is bij deze niet!

Hmm, ik kan er evt. wel een foto van maken, maar zit nu op m'n werk Clown .

En Sonja het gaat mij er ook niet om dat ik geen plezier zou kunenn hebben van deze broek, maar ik wordt niet graag belazerd Haha! Het is een prima broek, no problem. Maar als ie gejat is wil ik daar eigenlijk niet aan mee werken!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 13:21

essie79 schreef:
Ik zou ook twijfelen.
Zat net ook op MP te kijken en daar waarschuwde iemand voor ene Ellen uit Alkmaar. Degene was belazerd met een Pikeur Diana jasje.


Dit was een andere naam, maar dat zegt natuurlijk niet zo heel veel...

Ik denk zelf ook dat ik genept ben (of denk weet het wel zeker)

Ik heb al gemaild of ze hem terug wilde nemen, maar uiteraard ben ik natuurlijk degene die gek is Tong uitsteken Dus dat zal wel nooit gaan lukken!


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 13:33

graciaxxx schreef:
tis mijn mening maar ik haal dingen die ik op marktplaats koop bij de mensen thuis op. dan kan ik altijd nog weigeren en weet ik wat ik koop!


Jip, bij duurdere dingen doe ik dat ook zeker. En vanaf nu ook bij de goedkopere dingen. Nee eigenlijk denk ik dat ik maar gewoon naar de ruitersportzaak ga, en niet "voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten " Haha! Haha!

Maar goed aldoende leert men, het is idd gelukkig een bruikbare broek, dus ik ga er niet helemaal mee het schip in. Maar ik had deze broek nooit voor dat geld gekocht!!!

Oja renske, dit is een strak model broek. En alleen dat merkje aan de band af had ik nog wel geloofd, Klopt dat dat vaker gebeurd bij Pikeur broeken. Maar bij deze broek staat idd niets in de band, geen merkje aan de binnenzijde, geen gekleurd biesje etc etc. hij is gewoon nep! Dus ik ga misschien toch ook maar voor een eurostar, die zijn idd fijn Haha!
Laatst bijgewerkt door Sprintje op 12-03-04 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 21:11

Lydiia schreef:
Heb je haar adres niet?
Ik ben dan zo iemand die haar de broek lekker terug brengt en geld terug eist Bloos


Ja ik heb haar adres wel... maar ik geloof niet dat ik dat durf. Zat wel evt. aan te denken om aangifte te doen, maar denk niet dat de politie zich daar druk om zal maken.

Ach, ik vrees dat ik gewoon belazerd ben. Ik heb weer wat geleerd!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 10:51

Lydiia schreef:
Ik ga wel met je mee *LOL*
Woont ze ver weg? Waarom ga je niet heen, met het excuus dat ze de verkeerde broek heeft ogestuurd en dat je hem komt ruilen Lachen



Ik heb inmiddels al een paar keer over een weer gemaild. Zij beweert dat het een Pikeur is, ik weetr inmiddeld zeker van niet. Waarop zij zegt dat ik vette pech heb!

Dus naief langsgaan werkt denk ik niet...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, marga1 en 107 bezoekers