hippodam amsterdam verplaatst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 11:52

Vanmorgen met koopwoede op weg naar hippodam amsterdam gegaan. Het is inmiddels al weer een jaar of 8 geleden dat ik er voor het laatst geweest was. Maar nu moet ik leren laarzen hebben dus op weg naar hippodam. Balen want vanaf het moment dat ik de snelweg op reed bij purmerend stond ik al muurvast in de file. Uiteindelijk heb ik 3 kwartier gedaan over een afstand die ik in 25 minuten kan rijden maar goed.Toen ik in de straat kwam waar volgens mij hippodam moet zitten waren de rolluiken dicht Verward en het was toch al 10.00 uur. Kortom onverricht naar huis toe gereden. Ik heb nog even op de site gekeken van horselover of de winkel verhuisd is. Maar de zelfde straat staat nog aangegeven, alleen bij de routebeschrijving geven ze aan dat de winkel onder het viaduct aan de rechterkant zit en ik heb aan de linkerkant gekeken Frusty . Ben ik nou een beetje dement aan het worden of zijn ze naar de overkant van de straat verhuisd???

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 12:48

Ze zijn inderdaad naar de overkant verhuisd. Je was er dus erg dichtbij, maar goed dat die winkel niet kan bijten Haha!
Dat is ook balen zeg, na zo'n lange file weer naar huis, terwijl je voor de winkel gestaan hebt. Wel goed voor je portemonee! Lachen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 14:34

Sh** Boos! Echt balen. En ik was toch wakker genoeg, maar ik heb er echt niet aan gedacht terplaatse in de rondte te kijken. Volgende week dan maar een nieuwe poging en dan een sluiproute om die stomme file te ontwijken Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 14:37

Wat balen!!!
Ik heb ook zo'n enorme last van koopwoede maar probeer me nog even in te houden tot Jumping!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 14:44

He suus je zit nu toch op de zaak ?? Kruip even naar de overkant en leef je uit .

maar de afgelopen weken zijn wel lekker goedkoop Haha! dus kan je je op jumping lekker uitleven *LOL* .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 14:45

Ik heb mijn geldbuideltje thuisgelaten Frusty

Ik kan het natuurlijk ook op laten schrijven...
maar eigenlijk wil ik een donkerbruin leren halster en bij Fuug hadden ze geen mooie...

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 19:41

ik ben vandaag nog bij hippodam geweest, thermolaarzen en laarzenspanners(de voetjes alleen)want dat had ik besteld(de rest van de laarzenspanners hadden ze wel de eerste keer)