leuk vakantie adres???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 20:32

heyyyyyy Haha! weten jullie een leuk adres waar je in de zomer kan overnachten en waar je plek hebt voor de paardjes?en dat alles ook nog tegen een leuk bedrag.... Party!! wie o wie weet er iets??

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:54


Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:58

ja, minicamping 't Bosch in Zelhem of de familie Sloetjes in Vorden. Allebei zijn dit speciale rustplaatsen voor ruiter en koetsier die ook bij bepaalde routes horen. Als je wilt kan ik de adressen wel even voor je opzoeken. In het boek wat we hebben staan nog meer adressen, die zijn wel allemaal in de achterhoek en overijssel.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 21:01

hey sandra...ja daar heb ik al gekeken...is dat wat kwa prijs enzo??? enne ben je er al is geweest? groetjessssss Party!!

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 21:49

ja bij fam kwant hebben een boerderij camping en zitten aan een route.
leuke omgeving camping "hier is het".
in drogteropslagen drenthe.
ook hebben ze vakantie huisjes en rijbak stalling en weide.
als je meer gegevens wil stuur dan maar een pb.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 23:11

De Henriette hoeve in Wolfheze!!! Echt supergaaf! Wij (kim en ik) zijn er met de Veluwe trail langsgereden.

Erg netjes. Paarden staan in supermooie, moderne stallen, hebben eigen weitje en staan dicht bij de accomedatie voor de mensen. Nette kamers, leuke gezellige woonkamer en vooral hele aardige mensen die het runnen.

Paarden: per nacht ong. 40 gulden
En per persoon ook zoiets.

Was het geld dubbel en dwars waard. De uitrijmogelijkheden zijn goed, maar ik als verwende midden-veluwenaar vond het minder mooi als bij ons (Ugchelen, beekbergen, loenen, hoenderloo, kootwijk enz).

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 23:35

Ja ik heb ook al wat rondgekeken voor zo`n vakantie en kwam uit bij stal t Wed aan het Friese woud. Meer informatie op http://www.drenthevakantie.nl

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 00:03

Binnen de NVVR is een lijst beschikbaar van leden waar je kunt overnachten. Van zeer luxe ***** tot hooiberg. Join de NVVR op http://www.recreatieruiter.nl en je kunt meedoen aan de weekenden die we organiseren, de cursussen en wat dies meer zij. Maar ook met medeleden op stap gaan, elkaar opzoeken en bij elkaar rijden. Kortom alles behalve wedstrijden organiseren wij. Niet dat we een hekel aan wedstrijden hebben, maar daarvoor zijn er al genoeg organisaties in Nederland, wij bieden iets anders.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 09:34

ok..zal is rond neuzen..... thanks..... Haha! Party!!