Welke richting in met paard .. ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:30

Ik heb 2 jaar een draver en heb hem eerst helemaal omgeschoold naar recreatiepaard, toen een tijdje bij de lrv geweest, dus dressuur en springen gedaan... In tussentijd superveel buitenrijden... En binnekort (in de paasvakantie) ga ik starten met western. Dressuur ben ik gestopt maar ik rijd nog steeds veel buiten, ga regelmatig springen, longeer meerdere keren in de week en doe aan vd. Ik wil maar laten zien dat je je niet echt moet focussen op 1 speciaal ding maar best wat kan afwisselen. Met jou paard zal je natuurlijk eerst nog wat rustig aan moeten doen omdat ze nog jong is maar mijn paard hoeft niet heel zen leven hetzelfde te doen (ben ook niet echt wedstrijdgericht dus niet bijvoorbeeld alleen springen of dressuur), afwisseling is helemaal niet slecht. En als het kon ging ik er nog mee mennen ook maar dat gaat niet lukken, hij is een ex-koerspaard en ik denk dat hij voor de kar z'n koersinstincten gaat terug krijgen en er vandoor gaat... Hoe dan ook, veel succes met je keuze en veel plezier met je paard! Lachen

I live in my own little world... But it's okay... They know me here!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers