oproepje voor canada gangers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

oproepje voor canada gangers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 14:59

Ik ben van plan van de zomer twee maanden naar canada te gaan om te gaan werken op een ranch. Ik heb nu een adres dat me erg aanspreekt, alleen nog niet iemand die met me mee wil gaan. Een vriendin zou mee gaan, maar wegens omstandigheden is dat niet meer mogelijk.

Dus, wie ziet t zitten om samen met mij op avontuur te gaan in canada?:D

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:16

Ik zie het wel zitten, maar mag helaas geen 2 maanden vrij van mijn baas. Canada is zo ontzettend gaaf, ik zou graag met je meegaan...
Succes met het vinden van een reisgenoot. En wat let je om alleen te gaan?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 15:31

uhm.. ik durf niet zo goed alleen.. en vrees dat mijn ouders dat ook niet zo zien zitten, al zou ik wel gaan als ik t zelf echt graag wilde! Maar eerst wil ik dus wel iemand proberen te vinden, dan kan ik daarna altijd nog zien of ik alleen ga, mocht ik niemand vinden..

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:00

Ik ga samen met Snoortje in Augustus (snoortje nog wat langer) naar Canada, naar een ranch in om te werken. Ik heb er enorm veel zin in. Werken en toch bezig zijn met je hobby...Wanneer en waar ga jij naartoe?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 18:57

nou ik ga gewoon weer naar school dus ik kan alleen in de vakantie, zou dus ong rond juli worden, eind juni. En waar? Weet ik eigelijk niet meer.. Heb t wel staan hoor. Zal t straks eens opzoeken

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:51

een vriendin van mij gaat twee maanden helemaal aleen door canada trekken. lijkt me wel heel gaaf hoor.

ik zou graag met je mee willen supersmurf maar eh wie zorgt er die twee maanden voor mijn paardje en voor mijn vriendje????

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:55

pffff ik houd het nog geen eens 2 weken uit Haha!
moet ik mijn paardjes missen Verdrietig ik ga van de zomer 10 dagen naar de Ranche van mijn oom(in de VS)
vind ik wel lang zat Knipoog

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 00:30

nou kreeg een pb van kusia dat ze wel mee wilde, alleen niet voor 2 maanden, eerder 4 tot 6 weken. En dat vin ik ook prima hoor! 2 maanden is ook erg lang ja..

en graciaxxx, dat probleem heb ik ook (vriendje niet, paardje wel Haha!) maar ach.. die overleeft t ook wel zonder mij denk ik zo!

texeenmaikey
Berichten: 3066
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:05

ik ga in sept voor 16 dagen naar canada en het is dat ik gaan 2 maanden vankantie kan krijgen anders zou ik heel graag met je mee gaan want ja 16 dagen is ook niet erg lang

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 23:57

nee zonde joh! En nee ik kan ook geen vakantie krijgen, kan maar 3 weken aaneengesloten vakantie nemen, maar ik neem dus ontslag.. Zie wel weer wat ik dan ga doen. Maar wet ook niet hoe oud jij bent, als jij echt een fulltime baan hebt, waar je van moet leven, kan ik me voorstellen dat je dan niet zomaar even ontslag neemt!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 10:52

kom op mensen! Er zijn er vast wel een aantal die zo'n uitdaging wel zien zitten!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:38

Ik zou het heel graag willen, liefst vandaag nog als gister Haha!

Maar ik ben pas 27 april volledig uit de ziektewet en zou pas daarna weg kunnen.
Mijn baas is geen lekkertje(ik krijg nu al geen eens een weekje vrij) dus ik zal al ontslag moeten nemen en alvast een baan moeten hebben voor als ik terug kom.

Maar heb je wat meer info o.a. over de werkzaamheden.
Ik kan dus met mijn rug geen 30 stallen meer uitmesten.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 12:28

canada.. aaah daar liggen mijn roots.. leuk.
ik kan wel 2 maanden vrij nemen en mijn dieren zijn ook wel onder handen van mijn mama en ik wou dit jaar al naar canada naar mijn oma..
waar in canada ga je heen? oostkust of westkust?
(het enige probleem is dat ik helemaal geen geld heb Huilen )
maar anders was ik met heel veel liefde met je mee gegaan om lekker in canada op de ranch te werken

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 00:28

nou klaske, in feite hoeft t dus geen geld te kosten, je reis kan vergoed worden als je met zo'n paardenvrachtvlucht mee gaat. Dan wordt de terugreis vergoed en de heenreis moet je dan voor de paarden zorgen en zo, moet ik nog eens een keer goed uitzoeken.

En ik heb in principe een adres jah, maar wil wel nog zoeken naar andere adressen aangezien je hier echt 2 maanden moet blijven en ik mssn toch ook wel korter wil gaan..

Maar werkzaamheden zijn oa. begeleiden van ritten, omgaan met jonge paarden met de natural horsemanship methode en het 'gewone' ranchwerk zoals hekken schilderen ed.
En cowgirl, ik moet me houden aan de zomervakantie en die begint voor mij pas eind juni/begin juli tot augustus..

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:06

nou supersmurf, als je het voor mij wil uitzoeken en mij op de hoogte houdt dan hou ik me aanbevolen.
moet ik wel verzekerd zijn van een baan daar.
waar in canada was je van plan heen te gaan, misschien kan ik toch nog bij mijn oma aan namelijk Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:58

ik zal t even voor je opzoeken, maar mssn ga ik wel de hele andere kant op hoor! Moet even uitzoeken wat voor weer t in die periode in de verschillende delen is.. Kan namelijk erg verschillen!! Ik zal de site hier even planten Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:00