Dekens wassen in de buurt van Amstelveen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Dekens wassen in de buurt van Amstelveen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 11:54

Omdat ik aankomend weekend met paard ga verhuizen en gelijk de boel maar weer eens netjes wil hebben (en de zomer voor de deur staat *LOL* ) wil ik mijn dekens laten wassen.
Maar waar kan je dat in de buurt van Amstelveen (amsterdam) laten doen? Kan er echt niets over vinden, afgelopen seizoen hebben we het met een hele groep laten ophalen, maar denk niet dat ze dat doen voor drie dekens Haha!
Iemand adressen? ik hoor het graag.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 12:04

Mikkie schreef:
Ik breng de deken altijd naar de stomerij. Niet alle stomerijen zijn daar blij mee, maar dat merk je vanzelf als je ze opbelt.
Dus ik zou zeggen. Pak het telefoonboek en bel ze allemaal even af. Tong uitsteken


Dat heb ik inderdaad al gedaan Haha! , de enige die het doet vraagt 17,50 per deken Bloos! , vind ik eerlijk gezegd aardig aan de prijs.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 12:35

manic schreef:
Ruiterzolder...


Da's een goeie, wist niet dat ze dat daar ook deden, stom dat ik daar nog niet gevraagd had, maar bedankt OK dan!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 16:18

Ben er even langs geweest en inderdaad gaan ze naar dezelfde wasserij.
Dinsdag brengen en de week daarop op donderdag weer ophalen OK dan!

Alleen heeft het nu niet echt spoed meer, 1 van mijn dekens is verdwenen Boos! en de verhuizing uitgesteld ivm Rhino in de buurt.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jane808, Katyatje, Symke, Zick_Zack en 78 bezoekers