VERMIST!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 20:03

Thnx shar... i owe you...
Mensen pls als je wat weet vertel het ons dan !! na 2 jaar zoeken rondbellen etc etc heb ik haar nog niet gevonden, en toen hoorde ik ook nog van deze site... alvast hartstikke bedankt Huilen

-= Why cry When angels deserve to die... =-


DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:04

Ik zal ze zo snelmogelijk inscannen, ik heb namelijk maar 4 fotos van haar.. t was nooit de bedoeling geweestdat ze weg ging maar ze komen zo snel mogelijk!

-= Why cry When angels deserve to die... =-

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:21

jep daar heb ze ook een half jaar op gestaan allebij heb zelfs nog een eige webpagina van iemadn gehad ervoor maar ik kreeg allemaal nare berichtjes van waarom zoek je pas na een jaar na haar blablabla echt leuk paardemens ben je dan als je iemand zo af loopt te kraken,ik ben de maand vanaf ze weg was al begonnen met zoeken. t ging namelijk zo : Die mensen kwamen kijken en t klikte meteen tusse hun en het paardje dus ik dacht ik heb eindelijk de juiste mensen gevonden... een week later wou ik opbellen hoe het met haar ging en de telefoon nummer deed het niet meer dus ik dacht nouja kan gebeuren, dus ik een brief gestuurd naar dat adres want ze zouden het Vaccinatie boekje nog van me krijgen en die heb ik er maar bij gedaan, een maand later nog geen reactie dus wij op internet zoeken naar het telefoon nummer van dat huis kregen we heel iemand anders aan de lijn, ze zei wel dat er een jong stel naar verhuisd is maar dan moest ik maar ff gaan kijken. Dus wij gingen naar Noord Brabant ( in dinteloord) en ze bleken daar helemaal niet eens te wonen! nouja dus we kwamen thuis en begon ik gelijk rond te bellen ik heb een arabieren fokker geloof ik dat het was gebelt en die zou rondkijken en me binne een week terug bellen, hadden ze ook niet gedaan dus ik bel terug na een week en schenen ze me niet meer te kennen Verward nouja en toen vond ik het telefoon nummer van de Dierenarts daar en daarheen gebelt maar helaas mochten ze die info niet vrijgeven... Huilen en sindsdien ben ik bezig met w88 op verschillende sites op reacties ze stond ook bij het welshstamboek als gezocht maar die werd er af gehaald omdat er niemand reageerde.... nouja dit is het verhaal zon beetje in het kort.... Huilen

-= Why cry When angels deserve to die... =-

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:51

Joyce: het is wel degelijk 2 jaar geleden want t was op mijn verjaardag, en doe de groete aan nanneborg Scheve mond ik heb 3 fotos maar ik weet niet hoe ik ze hierop moet zetten vanaf me computer.. en wat er met haar is gebeurd ken je ook lezen in het verhaal wat ik schreef ( duh? ) daar staat het in.
Haar karakter tsja t was een eenkennige merrie, eigelijk gewoon echt een merrie houd van crossen en eten en doet alles om aandacht te krijgen bijv als je haar stond te poetsen en je draaide je ff om was het meteen schrapen en draaien tot je weer kwam , nou ik reed in iedergeval recreatie op haar, ik heb haar ook op haar leren rijden maar ze kan wel wat in de dressuur alleen moet je het knopje vinden . verder was ze heel erg ondeugent ontsnappen uit r stal etc onder het wei hekje doorkruipen en terug naar de stal rennen om daar de bixkist maar eens een bezoekje te brengen maar verder was het een super lief paardje waar je echt een band mee kon krijgen...

-= Why cry When angels deserve to die... =-

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:41

hier heb ik 3 fotos van haar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lovers
Ik hoop dat jullie hier ietsje meer aan hebben Lachen

-= Why cry When angels deserve to die... =-


DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:58

thnx Lachen

-= Why cry When angels deserve to die... =-

DoosBrigade

Berichten: 30
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:21

Thnx kelly ik heb gebeld en gemaild, van een 1 verwacht ik nog een emailtje terug maar still no luck... En BlanCarla thnx Lachen ik geef voorlopig de moed nog niet op, ik ga volgende week ff met me vader nog een keer naar Dinteloord om te kijken... je weet maar nooit..

-= Why cry When angels deserve to die... =-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers