Wie heeft ervaring met rijlaarzen van HUET in Houten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 19:41

Ik ben vandaag bij divoza geweest i.v.m. het aanschaffen van lederen rijlaarzen. Helaas pas ik niet in de standaard maten van Petrie laarzen, dus moeten ze op maat gemaakt worden en de goedkoopste op maat gemaakte rijlaars van Petrie (Petrie Standaard) zou me bijna 700,- gaan kosten.
Nou weet ik dat je bij Van Huet in Houten laarzen op maat kunt laten maken vanaf 349,-. Wie heeft ervaring met Van Huet en hoe is de kwaliteit van de laarzen? Wie o wie kan me helpen?

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-12-04 18:42 ]</font>

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 20:22

hallo ik heb mijn rijlaarzen daar gehaald,maar dat zijn laarzen van het merk: konigs
dat zijn werkelijk fantastische dressuur laarzen eerst had ik petrie laarzen maar die vind ik zo ver in zakken en dat doen deze helemaal niet!!verder duurde het wel lang voor ik ze
had maar verder alles goed. gr linda

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 20:58

hai, ik heb voor de cross een paar laarzen van ook echt het merk HUet.

enne, die zitten echt super fijn!! ik heb ze met een veter er in

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 23:00

Ik heb al eerder ergens wat gezet over huet laarzen.

Als je de tijd hebt en een goede laars wilt hebben moetje daar zeker langsgaan. Alleen een probleem de betreffende maneer is laaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnngggggg van stof hihi.

De laarzen worden helemaal op maat gemaakt en je moet duidelijk zeggen of ze goed zitten ja of nee.
Dan moet je hem goed achter zijn broek zitten wanneer ze klaar zijn zodat je ze weer kan passen.

Mijn laarzen zijn ondertussen 4 jaar oud en zijn nog steeds super ik draag ze altijd met rijden (4 a 5x per week). Ik heb ze van de zomer laten opknappen (achterkant). en nu zijn ze weer als nieuw.

Sandra als je er heen gaat moet je zeker bellen danga ik wel mee??

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 23:03

Ik zit te denken om er zeer binnenkort heen te gaan.. (nog wel even mijn vriend lief aankijken Lachen )
Heb jij die laarzen van 349,-? Of andere laarzen? Welk type heb jij precies? En weet jij hoe lang het ongeveer duurt voordat ze klaar zouden kunnen zijn?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 23:06


carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 23:12

Ik heb daar 4 jaar geleden m'n leren laarzen gekocht. Toen voor f400,= ofzo, maar zou nu wel iets duurder kunnen zijn.

En mijn mening na 4 jaar? Super! Ze zitten perfect (tja, echt op maat gemaakt na een half uur meten door de aardige meneer Huet), ze zien er nog goed uit en ze zijn het geld dubbel en dwars waard!

Echt perfect! De laarzen worden heel zorgvuldig opgemeten, en hij besteed veel aandacht aan je.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 14:12

Hey, ik heb mijn rijlaarzen ook bij Van Huet vandaan, weet je tenminste zeker dat ze goed opgemeten worden. Voor zoveel geld laat ik niet een 1 of ander meisje bij een Hyporama mij helpen...Die zeggen toch dat het goed zit om maar meer geld in het laadje te krijgen. Van Huet heeft bij mij mijn voet smaller gemaakt. Hij vertelde mij dat er ook vaak mensen met probleemvoeten naar zijn winkel komen omdat je hij ze op maat kan maken of kan laten maken. Mijn rijlaarzen kostten 575,- met een op maat gemaakte voet en tallonnetjes. De Petrie-rijlaars is bij hem ook de meest verkochte rijlaars maar hij zal zijn eigen merk ook aan je laten zien want daar verdient hij natuurlijk ook meer geld mee maar hij deed daarover niet opdringerig.
Als je er nooit geweest ben krijg je eerst een heel verhaal over rijlaarzen en toen ik ze ging passen ook maar ze zaten wel meteen goed!!
Groetjes van Jessica