Wie kent manege Bruin in Den Helder???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Wie kent manege Bruin in Den Helder???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 20:13

Hai! ik ga waarschijnlijk weer bij een manege rijden en nou leek manege Bruin in Den Helder me wel leuk ...
kent iemand deze manege en zo ja, is het er leuk???
en hoe zijn de strandritten Tong uitsteken ?

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:45

Mijn persoonlijke mening maar dat is voor iedereen weer anders heb er ook wel ervaring mee hoor begrijp me niet verkeerd en ik wil niemand aanvallen niet iedereen is hetzelfde!!!
Ik vind dat er veel koudekak rond loopt!!!
Heb je geen eigen paard dan hoor je er niet bij!!!
Het is voor mij wel al een tijdje geleden,maar juist om die mentaliteit ben ik naar een ander manege gegaan waar je geacepteerd werd om wie je was!!!
Het kan zijn dat er nu eenheleboel veranderd is daar dus wacht nog maar meer reacties af!!!
Gr.Danielle

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 20:46

*schop*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:54

Heb er zelf bijna 7 jaar gereden. Strandritten zijn erg leuk, vooral als je een pony hebt die graag door het water wil Knipoog Er lopen wel wat typetjes bij waarvan ik echt denk Maar verder is het een hele, gezellig en leuke manege

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:32

pb flair.. die geeft er les..
Ik heb er ook een jaar of tien rond gelopen maar dan praat ik ook alweer over 10 jaar geleden.. Hoe het er nu is weet ik niet..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:18

Ik geef er geen les meer aangezien ik weer scholiertje ben Haha!

Ik heb het er erg naar mijn zin, mijn pony staat er ook.
Ik heb je per pb ook al wat meer info gegeven. Koude kak? Natuurlijk zitten er wel wat rijke stinkerds tussen, maar die koude kak heb ik totaal geen last van hoor, of ik moet er zelf zoeen zijn Tong uitsteken

Ik vind ook helemaal niet dat er neergekeken wordt op manegeruiters, overal heb je mensen die je meer of minder mag.

Ik zou gewoon van je eigen ervaringen uit gaan, gewoon gaan kijken en dan zie je snel genoeg of het je bevalt of niet.

zie ook: www.manegebruin.nl

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:36

Ik heb er al 5 jaar les en vind het er leuk. De strandritten zijn leuk, en als het strandseizoen is kan je ook lekker in de duinenrijden.
En zo als flair al zei: je kan altijd even op de site kijken.
En ook ik heb geen last van de koude kak mensen, en het neerkijken op andere vind ik ook heel erg meevallen.
Als je nog meer info wil pb je maar...