vakantie manege bergemo.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

vakantie manege bergemo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 21:31

iemand van de bokkers onder ons Haha! alleen met je paard op vakantie geweest op manege bergemo?
ik bedoel geen ruiterkamp,maar dat je met je vakantie daar je paard voor een weekje of weekend gestald had.
en hoe werd je paard verzorgt,beviel het goed?

iemand ook ervaring met centerparcs heijderbos ernaast Schijnheilig Tong uitsteken

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:37

Ik neem aan dat je met Bergemo, de accomodatie van de KNHS te Wanroij bedoeld? Mooie accomodatie, met een vakantiepark ernaast volgens mij compleet met speeltuin en zwembad. Wat er in de omgeving allemaal is, weet ik niet precies.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 07:18

Ik vind het heijerbos echt een fantatisch park, echt 1 van de mooiste center parken.
Ik ben een paar keer op het park geweest en het is echt altijd heel geod bevallen, we hebben toen ook lessen genomen bij manege Bergamo OK dan! , echt een onwijs gezellige manege.
Ik ben nog nooit met eigen paard erheen geweest maar volgens ,mij hebben de paarden het daar super.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 08:05

lieke2 schreef:
Ik neem aan dat je met Bergemo, de accomodatie van de KNHS te Wanroij bedoeld? Mooie accomodatie, met een vakantiepark ernaast volgens mij compleet met speeltuin en zwembad. Wat er in de omgeving allemaal is, weet ik niet precies.


Bergemo is heel wat anders dan het KNHS centrum in Wanroy hoor.
Bergemo ligt naast Centerparcs Heijderbos en ligt in Heijen (L).