containerstallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:22

jep wij hebben er een, het is een groe zeecontainer, is zeg maar zijdelings neergezet. Binnen in is een schot gemaakt die de container in 2en deelt. In het ene gedeelte staat rover, het andere gedeelte is opslag voor hooi, stro en voer. De stal is geen 3 bij 3, maar wel groot genoeg, vooral omdat rover alleen in de winter 's nachts op stal staat. Volgens mij kan je naar eigen indeling de stal groter of kleiner maken. Er zijn bij ons gewoon planken over de vloer gelegd (ofzoiets...) en deuren ingemaakt. Kortom een perfecte stal vind ik!

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:36

rover staat in de winter dag en nacht op de wei, swinters heeft hij een dikke vacht, dus geen kou. Bovendien staat de container beschut, zodat het er zlefs warmer is dan buiten omdat je uit de wind staat.

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:49

oeps bedoel zomers...

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 14:05

hmm, van al die nadelen heb ik nog geen last gehad, rover past er makkelijk in en we hebben deuren die uit 2 delen bestaan dus hij kan ook met zijn hoofd buiten. Glad is het ook niet en roest heb ik nog niet gezien en we hebben die stallen al ruim 2 jaar. dutske als je wil kan ik wel even kijken of ik wat foto's kan maken van onze stallen

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:49

hmm rover zal 1,50 zijn, maar kan zich ruim bewegen hoor. Nergens last van hij ligt erin ook en kan lopen. Als ik hem dag en nacht op stal zou moeten zetten zou ik wel gaan kijken naar iets groters, want daarvoor zijn die dingen wel te klein. Maar zo voor snachts gaat het perfect

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:03

pfff, naar mijn idee is het gewoon zo'n grote zeecontainer, we hebben er zelf de stallen ingemaakt, maar verder heb ik er geen idee van eigenlijk....

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sintara en 85 bezoekers