Witte rijbroek met kunstleren zitvlak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Witte rijbroek met kunstleren zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 14:04

Ik ga dus morgen zo'n ding kopen, maar ik wil graag wat ervaringen van gebruikers.

Wie heeft er een, welk merk hoe bevalt hij en is hij nog een beetje wit te houden?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 15:20

Cinzano schreef:
Ik heb ze dus ook (alleen dan in een ander kleurtje Haha!) maar ik vind het ideaal... zit er dus ook overna te denken er een te kopen in het wit, aangezien je veel steviger in het zadel zit.


Bij mij is het dus zo erg Bloos! dat ik niet meer met een gladde rijbroek kan rijden.
Ik heb alleen nog maar broeken met kunstleren zitvlak behalve mijn wedstrijdbroek.
En dat zit niet fijn op een diagonaal van 60 m in uitgestrekte draf, dat kan ik je vertellen *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 19:15

Mijn normale broeken krijg ik prima schoon. Die van Pikeur en Kentucky moeten helaas wel met speciaal wasmiddel, de Eurostar doe ik met gewoon wasmiddel.
Ik wil dus morgen in eerste instantie voor een Eurostar gaan. Die zitten lekker en zijn makkelijk te wassen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 10:56

Ik ga zo weg, lekker ruitershoppen Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 21:41

Het is de Eurostar Sarah geworden, die zat het fijnst en het netst. En leuk bijkomend voordeel was dat hij niet eens zo prijzig was.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 21:44

De Klarissa is met lage band en de Sarah heeft een hoge band.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: furioso en 89 bezoekers