Pony in tuin .. ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:35

Wij hebben een vrij grote achtertuin, en mijn moeder geeft niets om planten etc.
Mijn 1e pony (c) die stond met kerst en in de zomer lekker bij ons in de tuin, ze was heel netjes, we hadden namelijk ook een stal in de garage, en daar ging ze heen wanneer ze moest mesten.
Mijn moeder en ik konden gewoon op ligbedden in de tuin liggen en de pony lag er fijn naast.

Nu was dit een pony die dit heel leuk vond, maar mijn 2e pony, ging over de schutting bij de buren: HIIIIIIHIHIHIIIIII.
Ik schaamde me dood en heb hem direct weg gebracht.

Het ligt dus ook wel aan je pony, maar ik zou een pony niet een heel jaar of langer dan een paar week thuis houden. Ze had namelijk geen andere paarden in de buurt.


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:44

Ja denk het wel, maar ze moet wel een schuilplek hebben.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:11

Als die pony goed overweg kan met het schaap/geit, is dat een optie, anders een shetlandertje van 25 euro kopen Knipoog

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:25

Ach, een mislukte kleur shetlander ofzo wel Knipoog Op de markt koop je vaak gemakkelijker een shetlander dan een hoofdstel om het zo maar te zeggen *LOL*

Als je nou een shetlanderveulentje zou nemen, vind ie het vast wel lief Schijnheilig

Denk je trouwens dat ze wel goed met een schaap/geit overweg kan?
Een geit heeft horens Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bowo, Googlebot, Josien_, Mandy73_unes, noor14 en 83 bezoekers