Vraag m.b.t. volgorde letters bak, voor een weddenschap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 21:42

Ik heb een weddenschap met mijn instructeur, hij beweerde dat er niemand was, die weet waarom de letters in de bak staan zoals ze staan (wat een zin zeg). Dus wat is de logica achter de letters, op alfabetische volgorde lopen ze niet en Ans Kocht Een Heel Circus Met Bruine Fazanten c.q. Alle Friese Boeren Met Centen Hebben Een Koe zijn slechts ezelsbruggetjes om de volgorde te onthouden. Maar wie weet hoe deze volgorde is ontstaan. hij beweerde dus dat waarschijnlijk niemand het antwoord weet en ik zei dat er op bokt vast wel iemand zou zijn die het wist. Iemand een idee??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jerai lover op 2001-11-27 20:43 ]</font>



Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-01 22:15

Is inderdaad erg raar ja, ik dacht eerst misschien alle letters van het alfabet (omdat er ook letters in het midden zijn en niet langs de wanden) maar volgens mij heb je dan al geen I, J en Q. Vraag me echt af hoe het is ontstaan en wie het verzonnen heeft. Ik kan het ook in geen enkel boek en op geen enkele site terugvinden.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 21:02

Ik hoop dat jouw instructrice het weet Cody, anders verlies ik de weddenschap Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Eliana, horzlover, JessicaK, Maaraatje, Swift, Tellie en 131 bezoekers