Mensen die je paard ongevraagd "snoepjes" geven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat vind je van mensen die je paard "snoepjes" geven

Irritant
144 (79%)
Maakt mij niks uit
32 (17%)
Iedereen mag mijn paard wat geven
6 (3%)

Totaal aantal stemmen: 182



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:39

Ik sta op een manege, maar onze paarden krijgen echt geen snoepjes oid hoor. Kwestie van je manegeklanten (hoe klein en Pennylief ook) opvoeden Haha!
Ik heb er de pest aan als ze snoepjes krijgen, worden ze alleen maar happerig van. Ik geef ze zelf ook niet vaak wat uit de hand, meestal gewoon uit de voerbak.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:56

Op een wedstrijd doe ik dat heel makkelijk; Milena staat in haar box in de veewagen, en op het schot hang ik altijd gewoon een A4tje met NIET AAIEN EN NIET VOEREN AUB!
Werkt altijd.
Het staat natuurlijk hartstikke lief, zo'n ondeugende Fjordenkop in 'zo'n wagen, maar ik moet dat gezeur niet. Wordt ze alleen maar chagarijnig en happerig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:59

Brigitte schreef:
Ik ben wel blij dat het overgrote gedeelte van jullie mijn mening delen. Voel ik me tenminste niet zo'n boe-vrouw.


Zelfs al zouden we je mening niet delen, dan is het nog JOUW paard, dus JIJ beslist wat hij eet en of en zo ja wat voor tussendoortjes/extraatjes hij krijgt.

Ik vind het afwijkender om iemand anders z'n beest wat te voeren dan als eigenaar te zeggen dat dat niet mag hoor.
Je voert toch ook niet alle honden die je op straat tegenkomt? Zou me wat moois worden....


Overigens moet ik ook wel eens onwijs lachen om die voederdrang van mensen hoor. Sta ik laatst op de berg met iemand bij haar huis te praten, vraagt ze of ze dat mooie paardje van mij een koekje zou mogen geven.... *LOL* *LOL* *LOL* Geweldig toch? (het antwoord was trouwens nee, heb uitgelegd dat ze met bit in niet mogen eten)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, GoogleAdsense, IASCrawler, Lucia88, Malenka, MoriMann, Sjors050, YandexBot en 132 bezoekers

cron