X-BENEN VAN PAARDRIJDEN?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:34

ik heb ook o-benen, en de rest van mijn familie niet, die rijden ook geen paard. ik kwam 2 jaar geleden bij de schoolarts, echt zo ah jij rijdt zeker paard? dus ik zo ja hoezo? ja vanwege je benen...


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:45

als ik mn knieen tegen elkaar wil doen lijkt het ook of ik x-benen heb hoor, maar x-benen is niet alleen dat je knieen naar elkaar wijzen, maar dat als je knieen tegen elkaar staan, je voeten niet tegen elkaar staan. als ik mn voeten tegen elkaar heb, zit er 3 cm tussen mn knieen ofzo, dat zijn dus o-benen Tong uitsteken


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 20:59

ach het is heel simpel, je neemt een spiegel, zorgt dat je geen of een strakke broek aan hebt, zet je voeten tegen elkaar en kijkt waar je knieen zijn. zijn ze niet tegen elkaar, heb je o-benen, anders dus niet Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:39

Saskia9 schreef:
mijn benen kloppen niet...als me voeten naast elkaar staan staan me knieen van elkaar af..maar me knieen staan niet recht..die staan naar binne..zo lijkt het alsof ik toch X benen heb...
heb daarom ook sneller last van me knieen.. ik zit raar in elkaar he !

dat heb ik ook, o-benen maar mn knieen naar binnen, en er ook last van soms ja...

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:44

runningkawa"]
[quote="Ethelate schreef:
O benen is een fabeltje,
x benen zou nog kunnen als je tijdens je groei, heel veel uren op het paard door brengt.

Je klemt met rijden je knien aan, dus daarom X-benen Knipoog

is dat zo?
Laat ik nu net geleerd hebben dat dat nu juist niet de bedoeling is Lachen
[/quote]
als ik als westernruitertje mn knieen klem zit dolly binnen 10 sec in volle galop... als je dus x-benen hebt kan je beter western gaan rijden Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 132 bezoekers