Thermo Boots VS laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaïra
Berichten: 18
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 14:21

Rijdt er iemand met de Thermo Boots Basic van Divoza?
Ik ben vanaf vandaag bijrijder van een 3-jarige merrie, die nog volledig beleerd moet worden.
Dat wordt dus longeren, longeren, longeren en af en toe rijden. Buiten. In de blubber. In de kou.
Dus heb ik iets nodig wat tegen modder en tegen kou kan. Ik reed namelijk altijd gewoon met jodphurs en chaps, maar dat hoef ik daar beslist niet te proberen.
Dus zijn die thermo's wat of zweren jullie bij laarzen?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:24

ik heb thermo's en die zijn heel lekker warm en je kunt er ook gewoon mee rijden (zit best lekker!) maar die van mij zijn niet meer WATERDICHT Scheve mond\ dus niet voor in de regen ofzo Haha!

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:33

zeg ireentjuh, aanrader dus? ik wil ze namelijk ook graag. Party!!
x maaike

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:34

ja als je niet in het water hoeft te lopen ofzo zeker wel!! lekker warm Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:35

Ik heb ook van die Thermoboots en ik heb ze nu al weer een jaar of 3 en ze zitten heel erg lekker, en warm!!!
Ik heb met van dat klitteband aan de zijkant...heel handig ...je kan ze dus heel makkelijk aantrekken *LOL*
Bij die van mij zitten ook nog van die afdraaibare spoortjes aan!!!!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:57

ik heb ook thermoboots,heerlijk warm
Als ik naar nelson ga neem ik me laarzen wel extra mee want op nelson zit ik wat beter met laarzen(heel vreemd eigenlijk Verward )maar als ik dan was uitgereden gingen de thermoboots weer aan Party!!
Ook lekker als je een eind gaat lopen met je hond(wat ik dus wel es graag doe)

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:35

Ik denk er ook over om thermo boots te kopen! Echt een aanrader dus!!! Mijn zusje is er ook helemaal gek van!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Munji op 2001-11-25 18:36 ]</font>

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:40

Ik heb ook thermoboots,je moet dan wel van die thermoboots hebben die bij de voet van rubber zijn anders dan heb je er niet zoveel aan.Ik had eerst thermoboots met alleen aan de zijkant rubber en die kon ik na elke winter weer weggooien.Ik heb nu thermoboots die bij de voet helemaal van rubber zijn en dit is de 2e winter dat ik ze heb.Na deze winter kan ik ze ook wel weer weggooien.Die dingen gaan altijd snel stuk bij mij Frusty

liefs layla d

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 01:21

Ik heb de basic thermoboots van Divoza alweer vier jaar en ze zijn geweldig maar niet waterdicht. Haal mijn paard altijd uit de wei met kaplaarzen en dan trek ik mijn thermoboots aan. Zonder overleven mijn tenen de winter niet Haha!