manege's zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ChiChi
Berichten: 293
Geregistreerd: 17-06-02

manege's zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 14:11

Ik ga binnenkort een paar dagen naar zeeland, Domburg. Ik wilde van de gelegenheid gebruik maken op een strandrit te gaan maken Haha!
Ik heb even op het i-net gekeken en een paar manege's in de buurt van Domburg gevonden.
Nu is mijn vraag aan jullie, kent iemand één van de manege's?? Welke zou je mij aanraden voor een leuke strandrit, met leuke paarden (geen suffe oude manegeknollen)? Of kent iemand nog een andere manege in de buurt van Domburg (moet wel af te fietsen zijn).
Manege Gouwe Reyers te Serooskerke Walcheren
Manege Duno te Oostkapelle
Manege de Eendracht te Vrouwenpolder
Manege de IJslander te Biggekerke
Manege de Zandbooi te Westkapelle

Alvast bedankt!
Groetjes Tessa

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:10

Manege de Eendracht was heel goed, maar het heeft een jaar (of misschien al bijna 2 jaar) geleden een nieuwe eigenaar gekregen en ik weet niet hoe het sindsdien rijlt en zeilt daar. Het had bij de FNRS 3 sterren.

In Koudekerke is er ook nog een, manege de zwaanhoek. Dat is de enige die ik echt door en door ken. Ze geven er best goed les.

Manege de Gouwe Reyers is alleen voor mensen met eigen paarden, is een soort vereniging.

De anderen die je opnoemde ken ik wel van naam, maar ik ben er nooit geweest en kan je dus niet vertellen hoe ze zijn.

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 17:13

Bij de IJslander maken ze volgens mij buitenritten met ijslanders.

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:11

heey weet iemand of er hier ook leuke ponykampen zijn welke zijn leuk en welke neit kus eroslover

ChiChi
Berichten: 293
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 21:09

iemand anders nog een tip??