Iemand in de buurt van Ermelo die een Z proef ....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 22:52

Het ligt eraan hoe laat ik er moet zijn, maar ik wil me best een keer opofferen als je niemand in de buurt kunt vinden.
Kan ik meteen even zien hoe het eraan toe gaat op de Z-cursus Knipoog

Fitz is met zijn wissels een uitstekend studieobject Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:10

Ja, idd bloedserieus met map gewapend in die koude bak, brrr... hartje winter was het toen.
Snap zo weer zo niet dat ze die cursussen niet meer in het voorjaar houden.

Ik weet nog dat voor mij toen via Bokt Astridh had gereden, zonder dat ik haar kende. Super !!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 19:37

Wahaaa, mw. Sanders, die is dol op Fitz *ahum*

Mw. Sanders- v. Gansewinkel zegt je dat niets?? En nee, bij haar kan niet gesmokkeld worden met de wissels Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:56

Als je het examen niet te lastig wilt maken, zou ik iig niet Fitz en mij vragen om voor het examen voor te rijden Knipoog .
Niet dat ik het niet wil, maar de wissels van Fitz zijn zo doortrapt dat daar nog wel eens mensen een buil aan zouden kunnen vallen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:04

O, oke. Wij moesten voor het L-examen zelf combinaties meebrengen.
Wees gerust: mij zullen ze niet vragen Knipoog of mw. Sanders moet Fitz ineens een goed vb vinden voor de wissels *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: equiilaura, GoogleAdsense, Jane808 en 41 bezoekers