borstelframe voor staartschuren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

borstelframe voor staartschuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 10:28

Wie heeft er ervaring met die dingen? Maken ze niet alsnog de staart kaal of stuk? Verward

Afbeelding

Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:00

Hey wat grappig had dat nog nooit gezien.. Knipoog maar heb dr geen ervaring mee.. schuurt tallie dan zo dr staart joh?

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:50

Mijn zus had voor haar Ijslander op stal gewoon een bezem(zonder steel dus he Tong uitsteken ) aan de wand. Sinds dat ze dat ding op heeft gehangen, schuurde hij er met zn hele lichaam langs. Geen schuurplekken meer en geen kale plekken (af en toe tot bloedens toe) dus volgens mij ideaal!!!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 09:42

das ook een slimme ja, gewoon een bezem!
Tal schuurt met dr kont zodra ze ergens staat waar het kan. nu op de paddock en op het weiland kan het niet en doet ze het niet, maar ben bang dat als we straks een stalletje hebben dat ze dan dr kans waar neemt! dus leek een schurkborstel me wel wat!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:06

die borstels zijn er nu net voor bedoeld dat hij zich niet meer kaal schuurt. Wij gaan er voor Pris ook een ophangen (bezem) want die schuurt 's zomers aan haar staart. Zo'n kant en klaar frame vind ik echt absurt duur voor twee borstels! Zelf fabriceren dus...