stalling Moordrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

stalling Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 11:37

Hoi!

Als ik vanuit Gouda richting Nieuwerkerk rij met de auto over de snelweg A12, zie ik aan de rechterzijde, net voor de afslag Moordrecht, 's avonds de lichten branden van een bak. Ik zou graag eens willen uitvinden of dit een manege/pension is en wat daar het adres van is. Wie-O-wie kan me helpen!

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:06

Is dat bij die gele stal?
Want dan weet ik welke je bedoeld Lachen

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 12:42

In het donker zie je dat helaas niet van de snelweg af...het ligt vlak na een spoorlijn heb ik in de gauwigheid gezien. Misschien is dit een aanknopingspunt?

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 15:43

Als het die gele schuur is die ik denk dat het is, is het een pensionstal. Stallen, bak en weidegang het hele jaar door...

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:08

er zitten er mee daar.die van mij kun je denk niet zien vanaf daar,maar er zitten er 3 geloof ik in die buurt

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:11

is het aan de kant van de rotonde?dat is ook een pensionstal maar ik weet niet hoe die heet.aan de anderekant zitten er ook een aantal,dus als je eenmaal t spoor over bent van moordrecht

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:03

ebony schreef:
is het aan de kant van de rotonde?dat is ook een pensionstal maar ik weet niet hoe die heet.aan de anderekant zitten er ook een aantal,dus als je eenmaal t spoor over bent van moordrecht


lieve schat... ze bedoelt vanuit Gouda naar Rotterdam en dan rechts.... das dus nie de kant van moordrecht....

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:08

ebony schreef:
is het aan de kant van de rotonde?dat is ook een pensionstal maar ik weet niet hoe die heet.aan de anderekant zitten er ook een aantal,dus als je eenmaal t spoor over bent van moordrecht



Hihi, nee, niet DIE boerderij Haha! Clown Knipoog

Waarschijnlijk de stal na die ferrari en truckdealer.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:53

volgens mij is dat een boerderijtje in een klein poldertje. een soort van dressuurstal is dat.. ongeveer ter hoogte van de brug op de snelweg... dat is een prive-stal. ze hebben grote witte hekken om de bak. maar dat zie je 's avonds denk ik niet het stalletje zit aan een van de vele "tochtwegen" die deze omgeving kent!!! maar de hoeveelste tochtweg het is weet ik niet...

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:10

he heks niet zo kattig he Haha! !!!!

als je rechts bedoeld dan is t toch aan de kant van de rotonde!
dat is idd een boederij,of t een pensionstal is weet ik niet.een stukje verder richting nieuwerkerk zit er nog een en dat is idd aan een van de tochtwegen,of is t de knibbelweg?dat zou ook best nog eens kunnen.
kan je helaas niet verder helpen....anders zou je gewoon een langs moeten gaan en t gaan vragen.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:24

op de snelweg is toch geen rotonde........ lampie!!!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 23:26

nee maar vanuit gouda de oprit bij ons gouda/moordrecht daar zit een rotonde dus dat is dan rechts en gelijk rechts daar heb je t weilnd en iets verder de boederij.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 00:36

maar ze zegt... als ik op de snelweg rijd....

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 13:07

Oke, bedankt! Ik ga die richting maar eens uitrijden en kijk wel waar ik beland. Dus er zijn wel meer stallen daar in de buurt. Rodi, je had het over een "gele schuur", kun je me daar iets meer info over geven?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:18

ebony schreef:
er zitten er mee daar.die van mij kun je denk niet zien vanaf daar,maar er zitten er 3 geloof ik in die buurt


klopt er zitten er meerdere
kan je niet een x gaan kijken.

op 1 stal ben ik wel eens geweest, wou ik gaan staan, maar de bak was stoffig en er was geen buitenbak voor in de zomer, en het was vrij prijzig voor de mogelijkheden daar

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:55

ik weet waar jij geweest bent naomi... bij noordergraaf.... dan moet je lid worden van de ponyclub en dan kan je in een buitenbak rijden en springmateriaal gebruiken enzo... heb ook heel even getwijfeld om daar te gaan staan... maar ik hoor er weinig goede verhalen over!