groente en fruit, wat wel en wat niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

groente en fruit, wat wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:19

Ik vraag me af welke groenten en fruit paarden wel mogen en welke weer absoluut niet.

Voorbeeld ehhhh aardappels, aardappelschillen, bloemkool, boerenkool, andijvie enz enz.

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje


perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:22

samantha23 schreef:
Ik geef mijn (verzorg) paard eigenlijk alleen appels en wortels.
Misschien kan je ook wel andere dingen geven, maar om nou aardappels te gaan geven...


Nou ja ik gooi regelmatig aardappels weg hier en als mijn paard ze mag waarom zou ik ze dan niet aan hem geven.

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:24

En waarom niet dan als ik vragen mag

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje


perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:25

Als ik me niet vergis leefde de werkpaarden vroeger gedeeltelijk op aardappelschillen (gekookt dan) maar kan het fout hebben hoor

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 16:52

superlenie schreef:
Mijn paard kreeg altijd alles....hij was onze gft-container!
aardappelschillen, boontjes, spruiten, kool, broccoli, bloemkool, witlof, andijvie, sla, wortel, paksoi,brood, appels, spinazie, etc etc.
Alles wat wij aan groente aten, daar kreeg het hij schil-afval van zeg maar. Hij is er nooit ziek van geworden of wat dan ook. Hij zag er altijd super uit!
Vroeger was dit ook heel normaal, dat de paarden de restjes aten.


Ja toch dacht ook dat de paarden vroeger al het groente afval kregen.
Opzich eet mijn paard ook alles maar was altijd wel wat huiverig en gaf het dus maar met hele kleine beetjes.

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers