Buitenrit op het strand....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Buitenrit op het strand....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 15:10

Ik wil graag eens op het strand rijden, want dat lijkt me een hele ervaring. Maar mijn eigen paard is en oud en nog nooit uit zijn omgeving geweest Hij gaat ook geen trailer in. Dus hem zou ik eigenlijk niet mee willen nemen. Nu is mijn vraag weten jullie of je ergens voor een strandrit paarden kan lenen, dus bijvoorbeeld bij een manege. Of je daar dan een ruiterbewijs voor nodig hebt en of je dan een begeleider meekrijgt, want dan hoef ik niet (Dan weet ik namelijk al hoe dat gaat!!). Weten jullie goede adressen??

Groetjes!


Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 17:27

Nou ik snap natuurlijk wel dat er begeleiders mee gaan, en dat zou ik persoonlijk ook geen ramp vinden, maar ik heb het een keer in Brabant gedaan en het was echt zo´n beginnersrit, met een uur stappen, vijf minuten draven en dat was het.... en dat vond ik persoonlijk zonde van me geld. Kijk als het een leuke rit is, vind ik het geen probleem! Dus bedankt voor jullie tips!

Van vallen leer je opstaan...!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 17:37

Apple schreef:
Je zult van te voren moeten afspreken wat er zo'n rit gedaan wordt Lachen. Zo kun je er zeker van zijn dat je in een 'gevorderde' rit terecht komt.

(en dan nog heb je kans dat er een of andere Piet Snot tussen zit die aangaf te kunnen rijden, maar eenmaal op het strand nauwelijks durft te draven Boos! )


Ja precies en daar ben ik dus altijd bang voor..... want dat bederft echt de plezier. Ik ben ook nogal klein en ze geloven me echt niet, terwijl ik al wel enige ervaring heb (oa arabierhengst, wat geen makkelijke is), dus manegepaarden zou ik toch in de hand moeten kunnen houden, maar iedere keer willen ze of dat ik voorrijd of wat ook..... tja... ik heb dus vooroordelen over gezamelijke buitenritten. Maar bij in Soest zit de Boshoeve en die geven paarden gewoon mee, daarom vroeg ik me af of dat normaal was, want leek mij ook al vreemd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje en 33 bezoekers