wie kent er berghof in tilburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:48

nooit van gehoord eerlijk gezegd.. zal eens rondvragen...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:11

ik weet wel het een en ander in tilburg hoor, als je anders even zegt wat je zoekt kan ik je misschien wel verder helpen

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:23

hmmm je hebt pas de deux, das echt een pension stal, wel best duur geloof ik, mooie binnenbak dat wel. Stapmolen weet ik niet..
Verder heb je nog een aantal maneges, moleneind, het zandeind, thielen, heideruiter in goirle, hooien. zo zijn er nog wel een paar in de omgeving. Echte andere stallen met binnenbak weet ik eignelijk niet...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:31

in riel ben ik niet zo bekend eigenlijk... maar als je niet beroerd bent voor een redelijke prijs zou ik bij pas de deux eens gaan kijken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion en 128 bezoekers