Verliefd op een pony.. maar moet ik dit wel doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 16:35

Ik ben al een paar dagen aan het mailen met een vrouw die een pony te koop heeft. Een valk van 1.55 m hoog, en 4 jaar. We mailen echt heel wat mailtjes op een dag, en ik ben (over internet Schijnheilig ) verliefd geworden op die pony. Maar hij is 4 en niet zo goed ingereden. Hij kan stappen en draven, en dan is hij wel nageeflijk en ontspannen. Maar met galop heeft hij nog wat moeite. Hij heeft mooie gangen, soepel en tilt zijn benen goed op. Maar ik twijfel, moet ik dit wel doen? Dadelijk verpest ik die pony, en kan ik die ook weer verkopen. Ik ga vanavond overleggen met mijn instructeur maar hoor ook graag jullie mening!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 16:43

Het is een mixje Party!! er zit waarschijnlijk ook nog wat koninkspaard tussen, of hoe schrijf je dat. En ook wat slankere rassen.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 18:56

Ik denk ook niet echt dat ik t doe, heb er net overna gedacht. Oke, het LIJKT me een hele leuke pony, zijn naam is Falcon. Maar ik doe Robin tenslotte weg omdat ik er geen wedstrijden mee kan rijden, dan is het wel heel egoistisch om een pony te kopen die nog alles moet leren dus waar ik niet mee op wedstrijd kan.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 22:19

Ik heb besloten om het niet te doen. Ik vind het ook oneerlijk tegenover Robin om nu een pony te kopen waar ik het eerste jaar ofzo niet mee kan starten, dan kan ik Robin net zo goed nog een jaartje houden. Het lijkt mijn ouders ook geen goed idee. Morgen gaan we bellen naar mensen met een Welsh K pony.. hopen dat dat iets word.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 bezoekers