Pony gechipt... hoelang voor rekening en paspoort?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Pony gechipt... hoelang voor rekening en paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 12:25

Bas is nu zo'n euh... 3 weken geleden gechipt.
Ze zouden me de rekening toesturen ( ik was er zelf namelijk niet bij, normaal deden ze een eenmalige machtiging )
Ik heb nog steeds geen rekening gehad.

Hoelang duurde het bij jullie voor jullie de rekening hadden ?

En hoelang duurt het voor ik het paspoort krijg ? ( shetlandponysamboek )
Dat het lang duurt weet ik, maar hoelang weet ik niet.

Ik heb ze gemail maar krijg geen antwoord.
Je kan bellen, maar de tijden dat je bellen kan, kan ik niet want dan zit ik op school Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:30

Rekening duurde bij mij 2 weken (gechipt door DA)

Paspoort 3 a 4 weken, kreeg de formulieren nog een keert thuis,omdat de stokmaat niet was ingevuld..

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:04

ik heb bel 2 weken geleden laten chippen, alles was na het KNHS opgstuurd, donderdag kreeg ik bericht dat hun het naar het stamboek op hadden gestuurd (foutje van de DA). Vrijdag kreeg ik al de rekening. Dus hopelijk heb iok volgende week mijn paspoort binnen.

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:07

Chipt elke dierenarts? Die van mij moet namelijk ngo gechipt (heb net een nieuwe pony)

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:53

Poeh, ik wacht ook nog op de rekening, bij mijn dierenarts duurt het meestal ook wel een week of 4-5 voordat de rekening komt, bij ons kost chippen 32.50 en de voorrijkosten zijn 20 euro Lachen

Ik heb de papieren nog niet opgestuurd omdat ik Gillian (Tinker) eerst wil laten keuren (premie) voordat ik er een NST paspoort bij wil hebben.

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:16

het gaat via de bank toch?

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:17

owja.. krijg je natuurlijk een afschrijvings papiertje

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 19:27

Ik heb dus nog niks gekregen , hij is gechipt door een paspoortconsulent van het shetlandponystamboek.
Normaal hadden ze mijn handtekening nodig op een machtiging, maar door omstandigheden was ik er zelf niet dus zouden ze het dit keer anders doen, ik zou gewoon een rekening krijgen...

Heb inmiddels nog niets gehad of gehoord

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 13:35

Ik heb Sonja ingeschreven bij het NMPRS. Zo'n 2,5 maand geleden. Ik kreeg nu de rekening pas. En ik krijg het paspoort pas 6 weken nadat het geld bij hun is bijgeschreven. Pff!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:38

ik heb ook nog niets gehoord het is nu wel zo`n 4 weken later..

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 19:20

Irre schreef:
Ik heb Sonja ingeschreven bij het NMPRS. Zo'n 2,5 maand geleden. Ik kreeg nu de rekening pas. En ik krijg het paspoort pas 6 weken nadat het geld bij hun is bijgeschreven. Pff!


Sodemieter dat is lang ! Dan had ik er allang 4 x achetraan gezeten.. ik heb niet zoveel geduld Haha! Bloos
Heb nu dus ook al de neiging te gaan bellen als ik wel een keer tijd heb.
Kan enorm zeuren als ik wil dus misschien sturen ze me dan wat eerder op Tong uitsteken

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:23

Loezjuh schreef:
Chipt elke dierenarts? Die van mij moet namelijk ngo gechipt (heb net een nieuwe pony)

nee, onze eigendierenarts MAG ook niet chippen. Dus daarom moesten wij ook een andere DA, dus weer verderweg, laten komen.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 09:53

Irre schreef:
Ik heb Sonja ingeschreven bij het NMPRS. Zo'n 2,5 maand geleden. Ik kreeg nu de rekening pas. En ik krijg het paspoort pas 6 weken nadat het geld bij hun is bijgeschreven. Pff!

Ik had Sar zijn paspoort in maart opgestuurt, in mei gemailt dat hij gecastreert werd, vervolgens in juli maar eens gemailt, daarna in augustus weer eens dat ik het goed zat was en, hou je vast, hij werd in oktober eindelijk eens gechipt. Stamboek gaf de schuld aan de veulencontroleur en die weer aan het stamboek dat ze hem pas begin september hadden opgestuurt. Ach ja hij is gechipt en mocht ik gaan fokken, dan hou ik hier rekening mee Haha!

Sanex niet doen, dan kom je net als ik in het dossier zeurende mensen te staan Haha! , het kan namelijk verrekte lang duren bij het NSPS. ZO werd er van een veulen van mijn opa het DNA na een half jaar pas opgestuurt door de consulent van hun, en werd bij mij de contributie in maart afgeschreven, juist wanneer het mij niet uitkwam Boos! , de schuld lag bij hun boekhouder werd er mij gezegd Verward , terwijl ik de machtiging in november had opgestuurt....... Ach ja we overleven het wel weer , was trouwens gelijk het laatste jaar bij het NSPS Haha!