KN zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 04:59

Ik zit er dus over te denken om een (BRUIN Cool ) KN dressuurzadel bij Divoza te bestellen. probleem is alleen, welke maat? Ik heb gehoord dat KN, net als Kieffer, een zadel is dat op vrij veel paarden goed past. Wat voor maat zou ik het beste kunnen bestellen? Ik rijd nu in een 17 inch Kieffer Lech zadel en daar past mijn kont goed in. Divoza heeft KN zadels in 17 inch, small/Medium/Large en 18 inch Small/Medium/Large. Dat ik een 17 inch wil weet ik al. Maar wat bedoelen ze precies met small, medium, large? Is Medium de meest gangbare maat?
Perry is een normaal formaat paard, niet uitgesproken breed of smal en hij heeft ook geen hoge schoft. Maar ik wil het zadel wel voor meerdere paarden gebruiken. Ronald bv. is een jaar jonger en smaller dan Per, maar hij zal zeker breder worden later. Ik denk dat een 17 inch Medium de beste keus zou zijn. Wie heeft er een KN zadel en wat voor maat op wat voor een paard?

Ik weet dat het een groot risico is om een zadel te bestellen zonder te passen, maar zadels hier zijn zo ontiegelijk duur dat het het risico wel waard is. En stel dat het totaal niet past, dan kan ik het hier altijd nog verkopen (en er waarschijnlijk nog winst op maken ook).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA en 11 bezoekers