Zadel nieuw of tweedehands

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:04

Zoek eens bij de zoekfunctie naar zadelmarkt.
Kieffer is echt niet zo geweldig, het heeft de naam.
En elk nieuw zadel moet ingereden worden. Als je een 2de hands koopt, neem iemand mee die er een beetje verstand heeft. Neem 'm op 'proef' m.a.w. thuis passen zadelmaker laten komen en die kan zien of hij aangepast kan worden d.m.v. opvullen e.d. zo niet dan terug. Of koop gewoon een goedkoper zadel. Wintec's zijn niet duur en wel aan de rug van je paard aan te passen en redelijk goede zadels. Als je nog een ander (oud) zadel heb en je wilt een nieuwer goed zadel, spaar dan gewoon even door. Een zadel is het belangrijkste op je paard dus die moet goed zitten.

En Claudia23, doe dat via pb, daar gaat het nl. topic niet over en ik denk dat je inmiddels ook wel weet waar dit topic dan strandt...
Laatst bijgewerkt door Sammie op 05-02-04 21:06, in het totaal 2 keer bewerkt

- Offline -



Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:18

Daaleman zadels zijn zalig, tikkeltje duur maar erg goede kwaliteit. Beter dan Kieffer of Passier igg.

- Offline -

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:05

pmarena schreef:
Maar je weet wel welke ik bedoel , die bruine verkleurde vormeloze gruwel-dingen vol met scheurtjes op het zitvlak... Scheve mond Bah



Ligt dat iet aan het onderhoud? Volgens mij is er gee nA of B lijn. Misschien van 20 jr terug Lachen

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Foreverkliek, irene_sarah, LouLouB, MyChoice, NRJ en 135 bezoekers