overnachtingsstal in zeeland aan strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

overnachtingsstal in zeeland aan strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:52

hallo!

ik wil over paar weken met een stalgenootje naar het strand
we willen graag naar zeeland en zitten er over te denken om onze paarden daar dan te stallen voor korte tijd.
wie heeft er tips (in de buurt van kamperland)??
alvast bedankt!!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 10:32

Je moet gewoon even met google zoeken. Ik heb dat van de zomer ook gedaan. Gewoon de telefoon gepakt en wat maneges gebeld, in mijn geval in de buurt van Vrouwenpolder. Uiteindelijk ben ik niet met mijn eigen paard gegaan, want het is een hele reis voor die paarden om even aan het strand te gaan rijden. Dus we hebben gewoon lekker op manegepaarden gereden. Achtereaf ook maar goed, want ik denk dat onze paardjes zich behoorlijk misdragen zouden hebben op het strand. Zij hebben de zee nog nooit gezien en in een grote groep paarden kunnen ze heel druk worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:05

Je zou paardensportcentrum Nieuwvliet kunen bellen. Daar hebben ze meer dan 30 stallen voor vakantiegangers die met hun paard willen komen. De verzorging van de paarden is er uitstekend en je kan zelfs weidegang aanvragen.
Ik geloof dat je in het hoogseizoen wel ruim van te voren moet reserveren.
Het ligt op zo'n 500 meter van het strand af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 15:28

als je "inde buurt van kamperland" wilt is er maar 1 goede optie en dat is bij de roompot. www.roompot.nl die hebben daar hele nieuwe stallen enz..
verder zijn er hier in zeeland veelpleken waar je kan overnachten en je paard kan stallen.. grol, lisiduna, boertjes enz,..

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 13:09

bedankt!!
ik ga zeker informeren!
en dan zien jullie de fotos wel verschijnen.