Kan jou paard dit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:13

Ik heb ooit iets soortegelijks meegemaakt met Evita. Ik weet niet meer wat ik bezig was, maar ik was iets in de wei aan het doen (die kaal was) en ik had een hooizak aan de kant gehangen. Maar met wat liggen trekken en spelen had mevrouw de zak(die ik stom genoeg niet strak genoeg had vastgemaakt Frusty ) tot op kniehoogte gekregen. Toen ik plotseling mijn rug draaide, zag ik dat ze met haar been was aan het dabben, en ja hoor met haar hoef in de zak terechtkwam, wat dus wil zeggen dat ze er hem er niet meer uitkreeg. Eerst ging er een golf van paniek door me heen, wat als ze nu zou proberen trekken? ze zou haar eigen benen nog afrukken schoot het door mijn hoofd. Dus ik zo kalm mogelijk naar haar toe terwijl ik heel kalm tegen haar praatte. Mevrouw wou haar hoef wegtrekken, maar voelde dat het niet kon en bleef daar rustig met haar been hangen totdat ik aankwam. Ik heb haar toen heel voorzichtig uit haar positie bevrijdt, ze heeft al die tijd geen enkele kick gegeven en ze stond er zo van: hé baasje, kom mij eens helpen Lovers maar ik had mijn lesje ook wel geleerd, ik als ik nog ooit een hooizak ophang controleer ik dat ik hem tegoei heb opgehangen.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: divided en 100 bezoekers