iemand ervaring met Ingrid Kuypers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

iemand ervaring met Ingrid Kuypers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 14:41

ik wil binnenkort Ingrid Kuypers (fysiotherapeute..of je dat ook schrijft Haha!) laten komen voor Puk.
ze heeft in augustus een trailer ongeluk gehad en sindsdien sleept ze in draf met haar achterbeentje. als ze al een tijdje aan het draven is naast de fietst dan wordt t vaak minder...ze loopt niet kreupel en heeft geen pijn ..ik heb een paar testjes gedaan om te kijken of ze last van dr rug had maar zo ver ik dat kan zien heeft ze daar geen last van...maar ja ik ben dan ook geen expert! Lachen ze rent nog steeds als een malle buiten...en is hartstikke vrolijk ik had eigenlijk gedacht dat t met een beweging over zou gaan maar dat is dus niet het geval. Vandaar dat ik dan deze mevrouw laat komen...nu heb ik hele goede berichten over haar gehoord maar ik vroeg me af iemand hier ervaring met haar heeft??

thanks alvast !!! OK dan!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:06

Ik ken haar niet maar ik hou er niet zo van om een naam zomaar op bokt te zetten. Hoe de ervaringen ook zijn die moet je zelf uitvinden na de eerste keer weet je vanzelf of het bevalt ja of nee.

Mocht het niet werken bij haar heb ik ook nog wel een fysio die in je omgeving zit. Succes

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:34

Ja, wij hebben ervaring met haar.
Yesta had nadat ze was bevallen hele erge zadeldwang. (ze ging liggen zodra we hadden opgezadeld). Ze is toen geweest en heeft haar onderzocht. Ze heeft met de bevalling heel hard met haar rug tegen de zijkant van de stal aan gebeukt. Daarbij zijn 2 rugwervels en een rugwervel scheef komen te zitten. Ze heeft ze weer op de plek gezet. Ze is er helemaal vanaf. Ze verteld duidelijk wat er aan de hand is en laat dat ook zien. Ze legt ook eerst rustig uit wat ze gaat doen en wat er dan gebeurd. Ingrid is echt een toppertje OK dan! . Zodra Rick van de opfok terugkomt laten we haar gelijk weer komen om hem helemaal na te kijken en los te maken.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 17:36

dat is wel top dat ze ook uitlegd wat ze doet en zo!! ben benieuwd hoe dat met puk gaat!