deken-hanger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

deken-hanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 19:10

hey hey

ik wilde vragen of jullie weten wat een gemiddelde deken-hanger (kunt er ook je shabrakken overheen hangen) kost. Het liefst een met van die kettingen en houten leggers.

dank je wel

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:15

rond de 10 euro, kijk eens op www.agradi.nl wordt thuis bezorgt en ze hebben vaak leuke aanbiedingen! (je kunt misschien ook iets zelf maken, met bv, strotouw? of een handig iemand die kan lassen?)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:20

kun je idd makelijk zelf maken.
ik heb naast me stal gewoon met stro-touwtje vastgebonden,en daar me deken overheen gegooid.

of een houtenpaaltje,en daar ketting aan vast maken,ben je ook stukken goedkoper uit!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 19:23

hey, kijk hier heb ik wat aan

ik ga het eerst even met stro-touwtjes in de weer (hebben echt 1000 van die touwtjes op een hanger hangen, dus dat komt mooi uit) en als dat niet lukt, vraag ik aan m'n schoonbroer of hij ffies wilt lassen!!

gr

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:41

tussen de 10 en 15 euro
Een strotouwtje werkt idd ook prima! (als je tenminste geen paarden hebt die dan met de dekjes gaan spelen.. haha)

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 19:52

Is heel makkelijk zelf te maken van een oude bezemsteel een paar touwtjes en en een paar schroeven met een oog eraan.Zaag de bezemsteel op de lengte die jij wilt en doe aan de uiteinden die schroefjes erin draaien en doe de touwtjes door de schroeven op maat maken en voila klaar, je kan er ook een met 2 lagen maken voor meerdere dekens of dekjes. Ik heb er zelf ook een gemaakt het kosste me niets want dit spul hadden we allemaal wel liggen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:04

Spikers schreef:
Is heel makkelijk zelf te maken van een oude bezemsteel een paar touwtjes en en een paar schroeven met een oog eraan.Zaag de bezemsteel op de lengte die jij wilt en doe aan de uiteinden die schroefjes erin draaien en doe de touwtjes door de schroeven op maat maken en voila klaar, je kan er ook een met 2 lagen maken voor meerdere dekens of dekjes. Ik heb er zelf ook een gemaakt het kosste me niets want dit spul hadden we allemaal wel liggen


dat was wat ik ook bedoelde,wist het alleen niet zo goed uit teleggen Haha!
maar zo hebben twee bij ons op stal het ook,en je bent voor een paar euro klaar.

ik zelf heb het gewoon met stro-touwtjes.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:13

Dat kan toch ook het koste mij niets alleen een beetje knutselen.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 20:21

ik ga de bezemsteel truck uitproberen

super bedankt

gr eer

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:28

Nog makkelijker Lachen
Een stuk oud ijzeren pijp (verwarmingsbuis of waterleiding of zo), doe daar het strotouwtje door. Knoop aan de uiteinden een lus en die lusjes hang je in 2 schroef-ogen die je ergens in draait.

Als je een beetje lange schroef-ogen neemt komt de deken ook nog een beetje vrij van de muur te hangen en droogt hij makkelijker.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:38

wij hebben ook een van drie lagen doormiddel van oude tentstokken en daar touw doorheen doen.