Al weer niet verwend?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:08

Ik denk dat ze met de titel bedoeld dat ze er al 2 heeft en als ze er nu nog een krijgt dat dan verwend is ?

Je moet niet met tegenzin een paard aanschaffen.
Voor je oom lijkt het me goedkoper om dan een hond of een kat aan te schaffen en daar leuke spullen voor te halen.
Dus stel hem dat gewoon voor, zeg dat je meer dan tevreden bent met de paardjes die je nu hebt en dat je helemaal geen behoefte hebt aan nog een paard, maar wel aan een kat of hond...


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:38

Dat kun je ook doen, hindernismateriaal heb je wat aan, als je springen wilt.
Maar ik snap het nog niet helemaal... het was eerst jouw hond en toen van je vriendin ? en toen is ie dood gegaan ?


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:45

Aha oke nou snap ik het.
Maar je oom slaat er dan wel erg makkelijk in om moet ik zeggen, hondje dood, hupsakee nieuw paard erbij Verward
Dieren zijn geen speelgoed wat je even vervangen kan als het kapot is door een nieuwe...
Ik zou als hij dan echt graag wat geven wil om materiele dingen vragen, niet om een dier, vind dat er wat te makkelijk mee om gesprongen wordt als ik eerlijk ben

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 20:08

Ik niet, zij kan er niets aan doen dat haar oom zo vrijgevig is.
Ik bedoel, ze zegt zelf dat ze het niet eens wil, als die kerel zo doordraaft wat kan zij er dan aan doen ?
Ze mag blij zijn met zo'n oom.
Verwend ben je pas als je er ook nog eens zwaar over gaat opscheppen : Ik krijg lekker een paard van mn oom...nanananaaa ( zoiets Haha! )

Ik kan hier niet echt iets verwends uit op halen

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:49

VERWEND is prima, kan de verwende persoon zelf meestal niets aan doen,is alleen maar mooi meegenomen als je lekker een beetje verwend wordt. VERWAAND, dat is pas een probleem Knipoog

Heb je al tegen je oom gezegd dat je geen paard wil maar liever iets anders ?

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:13

Nou fijn toch? Hartstikke leuk voor je, lief van je oom!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:59

Soms is het helemaal niet leuk als iemand je probeert te paaien door cadeau's te geven, en denken daarmee dat je ze maar meteen leuk vind.

Liefde doet meer dan cadeautjes Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:52

Eerstgeloofde ik het nog wel, je hebt er van die figuren bij, maar bij het stukje Tinker RUIN VEULEN begon ik te twijfelen...
Hoe oud is het veulen dat het nu al een ruin is ? Ik noem dat dan geen veulen meer ...
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:33

Lydiia"]
[quote="LuvdaTossa"][quote="SANEX schreef:
Eerstgeloofde ik het nog wel, je hebt er van die figuren bij, maar bij het stukje Tinker RUIN VEULEN begon ik te twijfelen...
Hoe oud is het veulen dat het nu al een ruin is ? Ik noem dat dan geen veulen meer ...
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...


>;) Jij heb het natuurlijk mis
[/quote]


[/quote]


he jeetje, verdikkeme, weer te weinig paardenkennis... ga ik nou maar even uithuilen bij mn grote zwarte pecheronhengst, die is gister aan komen lopen, daar kan ik wel troost vinden....

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:56

Jaarling noem ik al geen veulen meer, maar een jaarling/enter...
maarja, ik weet immers niks Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:46

Sjee alweer eentje, ik heb last van een deja vu ... ben jij dan de dohter van die 'oom' ? leuke papa heb je dan


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers