veluwe-trail

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (België)

veluwe-trail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 17:49

het zoveelste topic over de trail...
Ik ben, samen met mijn vriend, een trip van 7-8 dagen aan het plannen op de veluwe.
We dachten van deze dagen te verdelen over 2 verblijfplaatsen; kwestie van niet teveel risico te nemen omdat het voor ons, en onze paarden de eerste keer is Lachen

We willen héél graag op caitwickerzand verblijven, hier starten en ook weer eindigen (is makkelijk ivm trailer en auto)

Mijn vraag is: welke verblijfplaatsen, zijn nog heel leuk? We willen wel graag dat ze onze bagage overbrengen en dat onze paarden nog even het weiland in kunnen. Het moet natuurlijk wel haalbaar zijn in afstand om vanaf caitwickerzand te halen Lachen

Tweede vraag is: hebben jullie tips, om onze week te doen slagen, zijn er speciefieke dingen waar we aan moeten denken? Ik heb wel ervaring in trektochten maken; maar niet met eigen paard... Tips van mensen die al eens op de veluwe hebben rondgereden zijn ook welkom!
Alvast erg bedankt!! OK dan!

eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 12:31

schopje... niemand die mij nog wat interessante tips kan geven?????

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:06

Wat voor afstanden denk je te willen rijden?
Wil naar het zuiden, het noorden of beide?
Budget?

P.S. doe Bert de groeten, zeg maar: van die mafketel met die grote gele Mercedes-bus van de NVVR *LOL* Weet ie vast wel wie dat is.

eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 16:38

We dachten van nog 1 andere verblijfplaats te zoeken, om van daaruit dan weer een tweetal dagtochten te maken...

Onze paarden doen dit voor de eerste keer, dus we willen niet teveel risico's nemen door langere afstanden te gaan rijden.

In welke richting we rijden maakt niet uit, zolang we maar terug op tijd op caitwickerzand uitkomen Lachen

Heb jij nog op andere plaatsen gelogeerd?

Groetjes!