Pijnlijke vraag....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:18

Beste Anja,
Ik ken niet heel de voorgeschiedenis, maar ik kwam dit berichtje van je tegen van een week geleden:
AnjaKos schreef:
Gisteren is Ingrid na 2 weken weer geweest en ze vond dat Miro aanzienlijk vooruit is gegaan OK dan! Toen ze hem 2 weken geleden bij zijn heup naar beneden drukte zag je Miro gewoon door zijn knie heenzakken Scheve mond nu bleef hij wel gewoon staan Lachen Ze heeft hem nog een keer losgemaakt en ik kan gewoon lekker verder gaan met deze training.

Ben gelijk weer gaan longeren over cavaletties en straks ga ik nog ff gauw een uurtje naar buiten Haha!


Weet je zeker dat je hem niet overvraagd hebt ?
Een van mijn paarden heeft ooit ook een peesblessuren gehad (trap van ander paard) waarbij de pezen volledig verkleefd waren, advies was afmaken of een operatie met weinig kans van slagen. Maar na een 1/2 aangekloot te hebben met antiphlogistine zalf, kammille en brandnetel thee, wisselbaden, en weidegang, liep ze weer goed. Het is ook nooit meer terug gekomen. Dit is niet banketstaaf bedoeld of zo hoor, maar "rustig opbouwen" is het natuurlijk niet.


Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:13

Ik heb net nog eventjes je oude berichtjes zitten lezen (dit keer meer uitgebreid) en hoe langer ik er over nadenk, hoe belachelijker ik het vind om met een paard dat NET GENEZEN IS VERKLAARD van een peesklap, caveletties te gaan laten draven aan een longeerlijn, of een uur in het bos (zachte grond= slecht voor pezen) te gaan rijden of dressuur rijden met zijgangen, zoals je zelf schrijft !.
Vind je het echt gek dat de pees weer dik wordt ????? arm paard.

De meest pijnlijke vraag hier...is of je zelf geen schuld hebt hieraan.


Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:22

Georgette schreef:
Als het waar is wat Mist zegt, is het inderdaad wel een hele rare opbouw na een periode van blessure. En heb je er nu een dierenenarts bij laten komen of ben je zelf tot de conclusie gekomen?


kijk maar naar haar berichten... en trek je eigen conclusie.
Normaal loop ik niet zo hard van stapel...maar dit gaat me iets te ver.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, Trendiction en 75 bezoekers