Nog een vraagje over het paardenpaspoort.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleChief

Berichten: 37
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Nog een vraagje over het paardenpaspoort.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 14:52

Ik zit met een vraagje......In het paspoort van mijn paard staat nog niet genoteerd of ik hem wil laten slachten of niet.

Weten jullie of ik dat gewoon door de DA kan laten invullen of dat ik het paspoort weer terug moet sturen naar het stamboek zodat zij er een stempeltje en handtekening in kunnen zetten?

Ik had het paspoort al voor 01-01-2004.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:55

Je kan dat gewoon door je DA laten invullen de eerst volgende keer dat ie langs komt

LittleChief

Berichten: 37
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 15:18

Badankt, dan weet ik dat ook weer.
OK dan!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:21

en als het eenmaal ingevuld is, kan het nooit meer worden veranderd Huilen
In Morries paspoort staat dat hij slachtdier is, zoals alle Norikers in Oostenrijk, en ik heb het stamboek gevraagd hoe het te veranderen en dat kan alleen d.m.v. een rechtszaak in Oostenrijk zelf........ Huilen Scheve mond

Duimen maar dat ie niets krijgt...en indien toch, als de veearts komt, is het paspoort zoek Schijnheilig

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:58

Maar smurf, op de site over t paspoort staat dat slacht wel veranderd kan worden in geen slacht, maar andersom niet. Dus het zou gewoon veranderd mogen worden! Of zit dat met Oostenrijk weer anders?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:34

In Oostenrijk zijn alle daar gefokte rassen (Norikers en Haflingers) die niet geschikt meer zijn voor de fok bestemd voor de slacht , schijnt bij wet geregeld te zijn.....vandaar die rechtszaak, waar ik me maar niet aan waag....

Misschien laat ik hem hier wel gewoon keuren als Tinker Clown

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:32

dat wel of niet slachten mag je zelf invullen. is nagevraagd bij stamboek en dierenarts. hoeft ook niet direkt. mag je ook op het moment doen dat hij medicijnen nodig heeft. dus je mag het zolang open laten.