e-pony nemen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

e-pony nemen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 11:57

Ik kreeg gisteravond een telefoontje van een tante die ik in geen jaren gezien heb of ik hun e- pony van 6 wil hebben Kwijl . Ze wisten dat ik een oud paard heb waar ik niet meer op rijd. Vond het wel leuk dat ze aan mij dachten want ze willen hem alleen aan een goed tehuis wegdoen.

Nu was ik alleen pas van plan van de zomer een 2e paard (!) erbij te nemen omdat ik eerst een andere baan wil hebben (contract loopt binnenkort af). Ik sta wel op een goedkope stalling en heb spaargeld maar toch niet zo'n fijn idee. Nu kan ik de pony met toebehoren zo meekrijgen dat is ook niet mis. Als ik het wil moet ik volgend weekend even komen kijken. Het is wel aan de andere kant van het land en ben ook bang als ik ga kijken dat ik dan verliefd word. En weet nog niet precies wat ik wil qua paard ook al lijkt mij dit een buitenkansje. Ik heb eigenlijk het liefste een paard want ben 1.85 lang dus ziet het er misschien niet uit. Alhoewel ik afgelopen weekend ook op een pony een buitenrit gemaakt heb op een westernzadel en die zat best lekker. dribbelde niet enzo maar mn benen en bovenlichaam staken wel erg uit.

Kan iemand mij op weg helpen te beslissen? Verward


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 12:03

ik wil een paardje waar ik recreatief mee kan rijden en dat deed mijn nichtje ook dus dat zit wel goed denk ik. alleen lijkt mij een pony voor mij zo klein. Ben bang dat ik 'spijt' krijg als ik een mooi groot paard zie daarna. alleen dat buitenkansje he... kan maar geen knoop doorhakken.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 12:13

irene schreef:
Zou je de pony ook willen hebben als je er de normale prijs voor had moeten betalen?
Is het antwoord nee, dan niet doen, is het ja, gelijk ophalen Haha!


Het antwoord is nee (zo zonder haar gezien te hebben) bij een pony zou ik niet gaan kijken als ik gewoon op advertenties af zou gaan. Puur omdat paarden mij meer opvallen omdat ik zo lang ben.

Kleintje en Wind: Het zou natuurlijk ook een grote kans zijn dat het sowieso geen paardje voor mij is. Het moet natuurlijk meteen klikken en die kans is heel klein dat het meteen raak is. Toen ik mijn 1e paard zag was ik op slag verliefd maar bij mijn andere paarden niet. Het heeft lang geduurd voordat ik echt een band kreeg. Die heb ik gekregen omdat ze toen gezond waren en niet direct qua uiterlijk/uitstraling. Na mijn eerste paard te verliezen ben ik veel kieskeuriger geworden. zo een als hem vind ik nooit meer en geen enkel paard kan aan hem tippen.
Over het geld maak ik mij nog geeneens echt zorgen als ik geen werk kan vinden en moet een maandje thuis zitten of in het ergste geval langer dan helpen mijn ouders mij. Maar denk niet dat ik het een fijn idee vind als mijn ouders moeten bijspringen. Zij vinden het niet erg maar toch. Ik woon nog thuis maar ben verder financieel onafhankelijk van ze.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 08:32

Ik ben gister wezen kijken bij het paardje echt superklein was ze niet... ook heel lief en een vosje net als mijn andere paarden. Mocht ze tegen de tijd dat zorro naar het rusthuis gaat er nog staan dan neem ik haar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, greendragon en 37 bezoekers