Wat kost een arabier?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 13:59

hoi anke
ik heb net een anderhalf jarige arabische hengst gekocht.
de mijne heeft wel een hele goed afstamming en komt bij een hobby fokker vandaan, ze hadden een stal te weinig voor de winter en moesten er eigenlijk wel een beetje vanaf.
ik heb er 3.500,- voor betaald wat ik eigenlijk erg weinig vond, ik zat zelf meer richting de 6 a 7000,-
te denken.
als je er niet te veel voor wil betalen kan je beter niet gaan kijken bij erg bekende stallen, aangezien deze qua prijs door de naambekendheid al een vaak wat hoger zitten, als je wel bij een bekende stal wilt kopen moet je maar even pb-en want ik heb van vele de verkooplijsten thuis liggen.
de fokker van mijn veulen heeft ook nog een hengstveulen staan, deze is denk ik wel wat duurder als de mijne, zijn vader is sivmen en moeder is raquin( van amal)


anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:17

hoi anke ik had je ook al een pb gestuurd voor een 3-jarige merrie en een hengst veulen, ik weet nog een prismen jaarling te koop ook, ik krijg geen reactie van je.
ben je serieus geinteresseerd of wou je gewoon de algemene prijzen weten anders heeft dit natuurlijk weinig zin en dan stop ik er ook geen energie meer in!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 29 bezoekers