Zwolse paarden dagen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Zwolse paarden dagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 22:20

Wie gaat daar ook heen Haha! ?
En hoe bestellen jullie je kaarten via inet?
Mijn ouders zijn der erg tegen Verward maar ik vroeg me af of mensen hier dat ook doen en zo niet waarom niet en hoe komen jullie daar dan aan Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:52

Ook aanwezig maar moet wel aan het werk.... (niet de hele tijd hoor) Da's dan misschien een nadeel... (valt wel mee hoor, ik vind het wel leuk) Voordelen: Je ziet veel meer als de gemiddelde bezoeker, je weet als eerste de punten met dressuur (logisch als je ze zelf moet uitrekenen) Je natje en je droogje is geregeld, alleen moet je niet vergeten je autoradio eruit te halen, anders wordt dat wel voor je geregeld.... (grrrrrr)

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:54

annegti schreef:
Ook aanwezig maar moet wel aan het werk.... (niet de hele tijd hoor) Da's dan misschien een nadeel... (valt wel mee hoor, ik vind het wel leuk) Voordelen: Je ziet veel meer als de gemiddelde bezoeker, je weet als eerste de punten met dressuur (logisch als je ze zelf moet uitrekenen) Je natje en je droogje is geregeld, alleen moet je niet vergeten je autoradio eruit te halen, anders wordt dat wel voor je geregeld.... (grrrrrr)



Haha! Haha, je autoradio!! Ik ben er ook alle dagen! Niet aan het werk! Maar wel lekker op de tribune!!
Oja en de kaarten.. die worden altijd voor ons geregeld. Maar die kun je toch ook gewoon aan de deur kopen?

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:59

Lach me niet uit.... Is niet leuk als je na een dagje paardenkijken terugkomt bij je auto en alle bedrading komt je tegemoet onder het dashboard en je autoradio (oa) is pleiten... En als ik dan ook nog de binnenkant van mijn ruiten moet gaan krabben omdat die inbreker zo heeft zitten hijgen word ik helemaal boos!!!!!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:00

Snik, mis mijn oude radiootje nog steeds.... snik...

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:01

annegti schreef:
Lach me niet uit.... Is niet leuk als je na een dagje paardenkijken terugkomt bij je auto en alle bedrading komt je tegemoet onder het dashboard en je autoradio (oa) is pleiten... En als ik dan ook nog de binnenkant van mijn ruiten moet gaan krabben omdat die inbreker zo heeft zitten hijgen word ik helemaal boos!!!!!


Ik lach je niet uit.. Ik huil met je mee! Huilen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:02

arme jij en arm radiootje. Ik wil iig de springavond komen en verder ff kijken of ik via school nog kan helpen (en er dus gratis in kom). Maar wil er iig wel heengaan

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:30

Ik ga er 27 februari heen 's middags en 's avonds!!! Heb er weer heel veel zin in! Vorig jaar was de vrijdagavond ook top!!

Voor de bokkers die ook op 27 februari gaan... meeting????

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:39

Ik ga waarschijnlijk ook, ik moet nog even bellen over hoe en wat.
Want ik ben er nog nooit eerder geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:40

Ik ga ook, altijd leuk de zwolse paardendagen!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 08:16

Ik wil heel graag de zondag erheen is dat wat?
En kan je de kaarten gewoon bij de deur kopen ??

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:46

Ik ben ook jaren bij de zwolse paarde dagen geweest. Je kan wel gewoon kkrtjes bij de deur kopen . ik ga er did jaar ook weer heen weet nog niet welke dag vind het springen altijd erg leuk om te zien.