Wat vinden jullie van de Keerhoeve?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Wat vinden jullie van de Keerhoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 21:44

Naar aanleiding van een ander topic waarin fsoudan zei dat de Keerhoeve duurder is dan Meursing;

fsoudan"]
[quote="Aramat schreef:
Keerhoeve duur? Heb ik nog niks van gemerkt, maar vergeleken met meursing vind ik de keerhoeve echt 10x beter! Ik had eerst meursing, maar job en zn vader zijn zo simpel in alles, ik had bij hun altijd t idee alsof je ze voor niks liet komen en alsof ze zo snel mogelijk weer weg wilden. Bij de keerhoeve heb ik dat echt helemaal niet..



Nee ze zijn idd vriendelijker bij de Keerhoeve.... Maar je paard staat met een poep en een scheet op de kliniek... Dat zie ik wel bij sommige bij mij op stal als ze eenmaal door hebben dat je weinig verstand hebt van paarden maken ze er misbruik van.
[/quote]

Nu vroeg ik me dus af wat jullie ervaringen zijn met de Keerhoeve, ik ben er tot nu toe heel tevreden over, ze nemen altijd alle tijd en proberen je paard zo snel mogelijk te helpen. De pony van een vriendin van mij staat er nu en vind echt dat ze goed te werk gaan..
Ik ben gewoon even benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:15

Ik weet dat de meningen erg verdeeld zijn over de Keerhoeve, maar personlijk ben ik er ook erg tevreden over.

Je word goed en serieus geholpen en als je met een behandeling bezig bent moet je regelmatig contact houden om te overleggen hoe het gaat.
Dat vind ik zelf heel prettig, dan weet je waar je mee bezig bent en zij weten hoe alles vordert (of niet...).

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad om kort samen te vatten! OK dan!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:37

Nouvel schreef:
Ik weet dat de meningen erg verdeeld zijn over de Keerhoeve



Inderdaad, dat hoor je wel vaker en ik heb al wat slecht verhalen gehoord.
Toen mijn vorige paard nog in Noordwijkerhout stond, had ik ook de DA's van de Keerhoeve, en altijd hebben ze goed geholpen. Nu kom ik daar nog wel voor mijn katten.

Nu sta ik met mijn paard in Hazerswoude en heb voor Meursing gekozen, mede omdat ie 1 straat verderop zit. Ook daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Niet met Meursing zelf (ooit 1 x geweest voor een inenting) maar wel met andere artsen van zijn praktijk. Vandaag toevallig nog een van zijn artsen op stal gehad die de kiezen van mijn paard kwam vijlen. Super geholpen! (Nu de rekening nog Haha! )

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:18

Ik heb er vlak bij gewoont, dezelfde straat. We hebben vooral met Roel Coster probs gehad. Hij keurde een paard goed, die ik na 5 maanden met spoed moest laten afmaken. Het paard had een ernstig hartkwaal bleek na een echo bij Hans van Schie. Dat had hij moeten horen. Ik heb er stage gelopen (kleine huisdieren) en met hygiene voor operaties, vind ik het zo zo.

Ze belde me weleens op om te helpen met PROK foto's maken. Ik heb ook geholpen bij een operatie aan het griffelbeen van een pony.

Voor mijn paarden had ik Meursing en voor de honden meestal ook Meursing, tenzij het spoed was, dan was de Keerhoeve dichtbij.

Meursing is een ouwe zeur met humor, een brombeer maar wel eerlijk. Is het paard echt op, dan zegt hij het en hij wil nog wel iets proberen, maar zegt wel eerlijk dat het beter is om ......
Bij de Keerhoeve is het vaak zo als je belt en je zegt dat je paard hoest, dan komen ze de auto uit al met een pot hoestpoeder Verward . Veel paarden vind ik onterecht lang daar op de kliniek staan. Ik heb bij een aantal paarden meegemaakt op een pensionstal die allang afgeschreven waren en steeds maar weer werden volgepropt met spierverslappers en pijnstillers. De gouden prik gaven ze vaak al heel snel.

Meursing is de D.A. bij de Kon. Stallen, bereden politie en diverse maneges waak ik heb gewerkt of heb gestaan. Ik ben er heel goed over te spreken. Heb totaal niks geks of raars meegemaakt. Naar de Keerhoeve zou ik niet zo snel heen gaan.

Elke D.A. is een mens en maakt wel eens fouten. Want fouten maken is nog altijd iets menselijk.