hoelang op een zwangere shet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

hoelang op een zwangere shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 15:08

heej ik krijg een verzorgshetlander Haha! ben egt helemaal super blij hier een foto van haar :

Afbeelding

lief he Schijnheilig Lovers

alleen is ze wanger...ze moet bevallen in juni ze vind het al niet egt meer leuk als je aan haar buik komt....

hoelang kan ik dan nog op haar rijden (gewoon stappen zonder zadel voor haar babytje Schijnheilig )

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:14

stappen en dergelijke kan nog wel vind ik tot 2 maanden voor de bevalling..maar zoals jij al aangeeft..als ze het al niet leuk vind als iemand aan haar buik komt..
ik denk dat ze zelf wel aangeeft dat ze het niet prettig meer vind dan..

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:27

totdat ze zelf aangeeft dat het genoeg is. merries zijn over het algemeen heel goed in dat soort dingen laten merken, dus ik denk dat je het wel door zult hebben Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:12

In theorie kun je tot de dag van de bevalling rijden (rustig aan natuurlijk) maar, idd wat je zegt, vaak vinden ze dat al niet echt fijn meer, dus ik ben het met Yessy eens...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:19

Stappen kan in pricipe tot aan de dag voor de geboorte, dat is zelfs prima!
Stappen is niet zo zwaar, zolang het maar rustig en ontspannen mee.
Ik reed altijd nog tot zeker 2 maanden voor de geboorte, alleen niet meer springen en crossen, afhankelijk wat de merrie zelf aangaf reed ik steeds minder.

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 18:38

bedankt voor de reacties ik zal kijken wat kelly zelf prettig vind ik wil niet dat ze tegen haar zin loopt...al zou ze het niet meer fijn vinden dat ik op haar rij ga ik gewoon stukjes met haar lopen....