Wintec zadel harde vulling?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Wintec zadel harde vulling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 17:56

Ik bn dus net bij de Divoza geweest, om een andere boom in mn zadel te laten zetten. Deze zat de laatste tijd toch niet echt goed bij Sting. Ik heb het zadel bij Sting meegekocht, maar ging er van uit dat er een zwarte inzat. Dus ik: Doe er maar een rode in. Komt 5 minuten later een medewerker naar me toe: Ja, er zat al een rode boom in..
Dus er kon alleen nog een witte boom in. Of ik kon hem laten opvullen. Want hij was wel erg hard. Ik heb er toen maar een witte boom in laten zetten, en hoop dat hij nou beter ligt.
Die boom koste 20 euro, en opvullen koste 75 euro, dat werd me toch wat veel, eerst maar zo proberen.
Maar nou was mn vraag:
Hebben jullie je winteczadel op laten vullen? Want ik verwacht niet dat dat veel gaat schelen....


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 18:15

Ja, maar dat spul van de fabriek was harder, en de vulling van Divoza zacht, een beetje wat-achtig. Ze moesten hem dan eerst helemaal leeg halen, en dan weer hun spul erin (ik praat ook alleen maar die mensen daar na hoor Haha!)


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 10:24

Niemand?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, boemel, GrapeshotBot, Malenka, nien81 en 84 bezoekers