Rubber matten voor in trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Rubber matten voor in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 23:46

Wie weet waar ik rubber matten voor in de trailer kan kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:59

Daar vraag je wat, heb je specifieke eisen of wensen waar de matten aan moeten voldoen?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 00:03

Maya schreef:
Daar vraag je wat, heb je specifieke eisen of wensen waar de matten aan moeten voldoen?


Heb geen idee eigenlijk. Is meer om niet uit te glijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:15

Stroeve matten dus, en die matten moeten permanent in de trailer blijven liggen? Moeten ze dicht zijn, of vochtdoorlatend? En wil je 1 grote mat, die de hele bodem afdekt, of meer van die kleinere stukken? Er zijn namelijk verschillende mogelijkheden en opties. Ik zou eens hard moeten nadenken waar je die dingen kan kopen, ik heb wel een ideetje, maar dat blad ligt thuis, en ik heb geen flauw idee wat de naam is Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 00:23

Djiez, wist ik veel dat er zoveel opties zijn Haha!
1 Grote maat is ideaal denk ik, Ed kan het er wel insnijden. Als je thuis bent zou je dan willen kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:28

Komt voor elkaar Haha! En sja, ik wou je enkel helpen hoor, wist ik veel dat jij er niets vanaf weet Knipoog Weet je trouwens wel, dat t aardig aan de prijs is? Schijnheilig

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:36

Ik heb wel eens gehoord dat er een soort rubber "verf" is, die je met een kwast in de trailer kan smeren!
Schijnt hetzelfde effect te hebben als matten, gaat alleen niet schuiven en is makkelijker schoon te houden!
Kan je misschien eens bij de doe-het-zelf zaak vragen ?!!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:43

En een rubber gietvloer?
Ik dacht dat die prijs ook wel meevalt en je vloer is meteen goed dicht.
Losse rubber matten moet je altijd eruit halen na het gebruik om de bodem te laten drogen. Zelfs als het paard niet plast of mest in de trailer.
Al het vocht wat onder de mat terecht komt geeft gegarandeerd een rotte bodem na een aantal jaar.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:01

ik ben nog op zoek voor iets voor in de hondehokken in de auto, en in de benches van de honden. zou dit ook met rubbermatten kunnen/
ik denk niet dat ze voor die maat een gietvloer leveren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:20

Wat zijn jouw afmetingen die je nodig hebt Billy?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:25

ehm, 2 stukken van 45 bij 90 ongeveer, en dan voor 3 benches, totaal iets van 1x 2.25 denk ik, en niet al te dik
kunnen ook stukken zijn die over zijn of zo

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:30

Oh ja, met labradors moet dit niet vochtdoorlatend zijn Haha!
Dan krijg ik een zwembad onder de matten

Bangladesh

Berichten: 5
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Eiland Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:25

Laats op Marktplaats stonden deze matten te koop, ik zal eens voor je zoeken Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 16:45

Weet iemand een bedrijf die (rubberen) gietvloeren maken?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:02

Een trailerdealer moet je verder kunnen helpen bij het zoeken naar een mat. Verder bestaan er ook rubberhandels, zoek maar eens op www.goudengids.nl op rubber en dan aan de linkerkant even doorklikken naar de groothandels etc., anders heb je alleen maar vloerenbedrijven. Die je overigens misschien wel weer aan een gietvloer kunnen helpen.

Ik zou persoonlijk absoluut voor de gietvloer gaan. Rubberen matten is altijd ellende, er blijft vocht onder staan, ze zijn loeizwaar (en smerig vaak) om eruit te halen (en dat moet echt!) en de anti-slip valt vaak ook vies tegen. Ik heb een gietvloer met een soort korrels erdoor in de trailer liggen en dat is superstroef en hartstikke dicht.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:08

Buitenzorg"]
[quote="Maya schreef:
Daar vraag je wat, heb je specifieke eisen of wensen waar de matten aan moeten voldoen?


Heb geen idee eigenlijk. Is meer om niet uit te glijden.
[/quote]
mijn vader heeft laatst een rubbereren mat met hamerslagmotief in de trailer gelegt maar de paarden zijn hier juist op uitgegleden! als rubber nat wordt dan wordt het glad, paarden waren naar het strand geweest en gleden daarna uit in de trailer, het kan ook door de poep zijn gekomen dat het glad werd maar dat weet ik niet... nu heb we voor die mat in de plaats een nieuwe mat gekregen met een ander motief, die moeten we nog uitproberen. hiervoor hadden we een rubberen gietvloer en daar hadden we het probleem gelukkig niet mee dat ze uitgleden! mijn vader was voor die mat wel over de 200 euro kwijt dus ze zijn aardig prijzig Scheve mond

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:43

Je moet idd oppassen met matten in de trailer. Hierdoor zie je namelijk niet hoe de vloer eronder is. Je moet dan echt regelmatig de mat eruit halen zodat de boel goed kan drogen en je rotting tegen gaat.