Kosten paard/pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:43

even kijken hoor:
het is goed zoeken naar 'goekope' stalling in de randstad. ik heb een klein paard en betaal voor mijn stalgeld € 113.45 p/maand (=250 gulden) daar bij in zit onderhoudsbiks en kuil. ik betaal voor hooi in de winter € 10.00 p/maand bij.
stro is bij ons € 2.00 per baal gebruik 1 baal per 3 dagen ongeveer soms meer soms minder. in de winter gaan ze bijna iedere dag in de paddocks en in de zomer op de dag weidegang

betaal voor de hoefsmid 1 x per 8 weken € 73.00 voor beslaan rondom (heeft hij in de zomermaanden) , € 55.00 voor alleen ijzers voor (heeft hij nu) en € 25.00 voor bekappen.

bestel mijn wormenkuren meestal bij de paardendrogist geef er een 1x in de 7 (zomer)/ 8 (winter) weken de prijzen varieren per merk/stof

inenten tetanus/influenza 1 x per 7 maanden ongeveer rond de € 30.00 hij komt dan voor mijn paard alleen. als j ehet met zijn allen doet ben je minder geld kwijt qua voorrijkosten.

qua extras geef veel extra voeding omdat de mijne 31 is en moeilijk eet. zal je niet met de prijzen vermoeien maar voor mij komt er nog eens zon € 75.00 per 5 weken bij. maar in principe een gezond paard/pony moet met het bovenstaande al goed overweg kunnen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 bezoekers