moeilijke keus.. verzorger voor Quin...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

moeilijke keus.. verzorger voor Quin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 16:40

ik verzorg samen met mijn zusje 4 shets en 1 moet vrij veel rijden enzo die doet me zusje altijd maar aangezien zij bijna niet meer komt zijn we op zoek gegaan naar een verzorger voor 2 dagen als ik er ook ben.

maar goed dat hebben we dus gedaan via marktplaats
nu reageerde er eerst 1 meisje, bijna 14 jaar.
ze was echt heel aardig, ook via msn, maar leek verder niet zo enthousiast.... ze zei wel dat ze het heel leuk vond enzo maar verder zegt ze er niks meer over.... ze vraagt niet of we al besloten hebben ofzo..

en van de week kwamen er nog 2 meisjes.
ze zijn 10 en 11 dus das wel mooi ze passen nog mooi op quin (shet) Lachen
verder toonden ze ook interesse in de andere ponys, die vonden ze ook heel schattig enzo.... ze waren op zich ook gezellig alleen stonden soms gewoon te roddelen waar je bijna naast stond Verward
en ze reden erg veel, tenminste, ze gallopeerden erg veel.... maar aan de andere kant heeft quin ook wel flink wat beweging nodig... zolang ze tussendoor goed stappen en draven.

ja het is dus erg twijfelachtig.... die 2 kleine meisjes pasten leuker op quin maar op de een of andere manier mocht ik ze niet echt... maar met de ponys waren ze leuk.
dat andere meisje was wel wat groter.. maar goed niet te zwaar dus das niet erg... ze reed wel wat rustiger, was aardiger en gezelliger maar was minder leuk met de ponys....

wat zouden jullie doen? Bloos

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:42

doen wat je hart je ingeeft. dus als je twijfelt gewoon NIET doen. En als dat andere meisje het ook niet helemaal is, verder zoeken naar een geschikte verzorger.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:50

als je twijfelt moet je het zeker niet doen!, ik ben het helemaal met kyona eens, doe wat je hart je ingeeft!
je kan ze ook altijd nog een proefperiode geven, dan kan je kijken of je het wat vind. vind je het nix moeten ze er mee stoppen, vind je het wel wat kunnen ze blijven

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:52

wat gollempje zegt vind ik heel verstandig: spreek een proefperiode af, een maand bijvoorbeeld, en als het dan fout gaat zeg je dat het afgelopen is...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 16:53

dat is inderdaad wel een goed idee maar hoe doe ik dat, eerst die 2 meiden een paar weken en dan de ander? denk niet dat die ander dan zolang blijft wachten.. of voorlopig maar ieder 1 dag in de week...?

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:56

ja zoiets. of je moet nu alvast een beslissing maken tussen die 2 meiden of de ander. als het dan nix is, kan je altijd opnieuw een oproepje plaatsen.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:00

En weet je zeker dat dat ene meisje niet gewoon nogal verlegen is, dat ze nog zo 'koel' en 'afstandelijk' doet?
Ik ben zelf namelijk ook nogal stilletjes, maar ik zorg daarom niet minder goed voor die beestjes...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:14

Ik ben zelf ook altijd vrij afstandelijk en niet echt uiterlijk vrolijk met iets omdat ik vrij verlegen ben Bloos

Als ik jou was zou ik het gewoon eens recht uit aan haar vragen.
Of ze echt wilt, en het echt leuk lijkt en dat ze soms iets minder belangstellend overkomt.
Dan merk je het snel genoeg.
Ondanks dat ze terug houdend is heb ik bij haar toch een beter gevoel.*maar dat kan ook komen omdat ik een hekel heb aan die kids die roddelen Haha! vooral als je er practisch naast staat*

Maar ga er pas mee accoord als het voor je eigen gevoel goed zit, beweging is goed, maar als ze je paardje straks naar de sodemieter galoperen zit jij met de ellende.

Spreek desnoods een proefperiode met ze af, en als je het er kwa gevoel echt niet mee eens bent lekker verder zoeken.

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:17

Ik ben vaak ook nogal stilletjes in het begin, wil dan niet te opdringerig lijken.
Dat hoeft verder niet echt iets te betekenen, kies gewoon degene bij wie jij het gevoel hebt dat Quin het beste verzorgd wordt.
Laat ze allebei nog een paar keer komen en een beetje zelf verzorgen enzo en maak dan je keuze.
Veel succes!