Terugbrengen naar winkel, ruilen mag niet..waarom?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Terugbrengen naar winkel, ruilen mag niet..waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:38

Ik vraag me zo iets af
Ik ben wel eens met dingen naar de winkel terug gegaan omdat het snel kapot was, niet deugde o.i.d
Soms wordt er dan niet geruild,of geld terug gegeven, want het zou mn eigen schuld zijn.

Zo had ik bv een keer een vliegendeken gekocht voor mn pony, 1 dag op gehad, de volgende dag was het ding helemaal uitgerekt,grote gaten zaten erin.
Dus ik ermee terug naar de winkel

Het ging zo:

-"Hallo, ik wou graag deze deken terug brengen, mn pony heeft 'm 1 dag op gehad en nu is de deken al helemaal kapot"

"Sorry, maar daar kunnen wij niets aan doen, je pony is waarschijnlijk ergens aan gaan schuren"

-"Dat kan niet, we hebben niets in de weide waar ze zich aan schuren kan"

"Nou dan is ze ergens achter blijven haken"

-"Ook dat kan niet, we hebben een wei met alleen maar sloten eromheen en 1 hek, met daarvoor een draadje, dus daar kan ze zelf niet komen"

"Nou dan heeft ze gerold"
"Sorry mevrouw, maar als mijn paard na 1 dag aan zn halster gaat hangen en het halster knapt, kom ik toch ook niet terug? "

Ja dus, moet ik dan 24 uur per dag bij mn pony blijven en zorgen dat ze niet rolt ? Daar moeten die dingen toch bestand tegen zijn of niet dan Verward

Daar sta ik dan dus paf van, dat slaat toch nergens op ?

Hebben jullie ook van die dingen meegemaakt dat je denkt : Ja hoor !



SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 21:02

Nee ik had 'm 2 dagen daarvoor gekocht, opgedaan, de dag erop meteen weer terug gegaan.

Het was een goede kwaliteit deken ( dacht ik ) , niet met van die nylonachtige mazen, maar dik katoenachtig spul.

Heb mn geld niet terug gekregen, geen nieuwe mee, kon hoog bij laag springen maar kon er niets aan veranderen.

Zo heb ik het ook eens met een hoofdstel gehad, had m gekocht, zou m thuis omdoen en kwam erachter dat het leer van het bakstuk ingescheurd was.
Dus ik weer terug ermee,
had ik volgens hun te hard aan het bakstuk getrokken om het leertje uit het gespje te krijgen!
Nou vraag ik je, als dat al zo was geweest, dan moet dat wel een bagger kwaliteit leer zijn geweest, als een beetje mensenkracht dat zou laten inscheuren.
En ik had er niet eens aan gezeten.
Ook hier was het mn eigen schuld geweest, ik had met mijn puppypower dat hoofdstel kapot getrokken ( ik weet niet, maar ik trek echt niet met brute krachy dat riempje los heur.... )

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 21:18

Zal ik dan maar niet zeggen dat het de meest geweldige (uche ) grootste ( kuch ) en mooiste ( uche kriebel uch ) ruitersportzaak van Nederland is/behoort te zijn ?!
Het begint met een D en eindigt op.... juistem Knipoog

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 21:35

Hun erop aanspreken ? Lachen ze om, ze hebben toch zo'n goede naam ?
( bij mij niet maar oke Knipoog )

Maar heeft niemand zoiets eerder mee gemaakt ? Of ben ik de enige die dat aantrekt ofzo ? Kijk ik niet lief genoeg als ik iets terug kom brengen ? Ben ik te zeikerig, makkelijk een poot uit te draaien o.i.d ?

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 22:29

Nee maar een ernstig gescheurde spijkerbroek lijkt me toch dat je daar iets ongangbaars mee gedaan hebt, maar een deken, of het nou een vliegendeken is of een andere, behoort toch bestand te zijn tegen een rollend paard ? Lijkt me dat de ontwerpers ervan daar rekening mee houden...

kijk, ik snap ook wel dat door jezelf toegebrachte schade niet te verhalen is, maar zoals dat hoofdstel, daar had ik niet eens aan gezeten, misschien had ik in de winkel beter op moeten letten, maar dat is achteraf.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 22:39

Dat laatste van Soxje snap ik, vaak heeft kwaliteit zn prijs ( maar dit dekentje was van dusdanige prijs dat je toch enige kwaliteit mocht verwachten )

Ach nou ja gebeurd is gebeurd, ik vroeg me alleen af of meer mensen zo afgescheept werden met dit soort dingen

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 11:46

Had dus ook niets opgebracht dan ;')
Ach dit zijn voorvallen die al een tijd terug zijn gebeurd hoor, ik sta ook echt niet om het geld te springen ofzo, maar vroeg me af of mensen vaker zo werden afgescheept als zijnde : eigen schuld dikke bult


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: callychanel, Jel_R07, marinst, Miriam91 en 13 bezoekers