is het slecht dat ik mn veulen nu al longeer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:00

Ik denk dat diegene die het langste wachten kan er later het meeste plezier van heeft. Geduld is een schone zaak

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:17

Ieder zijn mening hierover en dat respecteer ik maar toch blijf ik bij mijn standpunt en dat mag toch ook.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:33

Ik heb dus alleen maar op het longeren gereageerd, vind dat slecht voor een dier die nog dik in de groei zit. Zou het zelf niet doen. Dus echt geen gevit hierover.En verder moet iedereen het zelf maar uitmaken wat ie doet.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 00:07

Em met jouw Zep kan ik de bocht om.Bij ons worden ze ook alleen als jong paard handmak gemaakt. Ze komen iedere dag in handen en gaan elke nacht naar hun stal.Ze gaan naar keuringen en doordat ze vaak in handen komen hoeven we maar weinig te oefenen.Beentjes geven en borstelen en veelknuffelen doe we ook dus ze krijgen een vertrouwensband met ons. Bovendien zitten we op 300 mtr van een helihaven dus ze zijn echt wel een beetje gewend.Maar we geven ze de tijd om goed uit te groeien, dus passen op voor overbelasting.

_________________
Macilda en Biretta voor altijd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: greetje op 2001-11-13 07:49 ]</font>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Annetjuuh, boemel, Groetje, Rainer, rollyjogered, rosslover, sunshine, vierhoef, YandexBot en 142 bezoekers